وزیر بهداشت؛

برای موفقیت نظام سلامت باید بیمه ها را تقویت کرد

وزیر بهداشت گفت: تنها راه ایجاد امنیت و موفقیت در نظام سلامت، تقویت بیمه‌ها است.
تصویر برای موفقیت نظام سلامت باید بیمه ها را تقویت کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، بهرام عین اللهی، در مراسم افتتاح بیمارستان هدایت تهران و آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۷۸ پ روژه درمانی و بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی در ۲۳ استان کشور با بیان اینکه شاید تنها وزیری باشم که زیرمجموعه تأمین اجتماعی بودم، اظهار کرد: بنده رئیس بیمارستان لبافی نژاد بودم و از سال ۶۷ در این بیمارستان خدمت کرده و آشنایی خوبی با تأمین اجتماعی دارم.

وی افزود: از بزرگ‌ترین اقدامات تأمین اجتماعی در حوزه درمان، رایگان بودن خدمات درمانی است. این سازمان خدمات خود را برای کارگران و طبقه مستضعف ارائه می‌دهند و از افتخارات بزرگ این سازمان به شمار می‌رود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در این دولت حمایت‌های خوبی از وزارت بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی از سوی مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است، اظهار کرد: در قیاس با سنوات قبل، پروژه‌های بسیار زیادی به بهره برداری رسیده‌اند. در وزارت بهداشت ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم و ۷۷۰۰ تخت دیگر را تا دو ماه آینده افتتاح خواهیم کرد. حدود ۸۵۰ پروژه بهداشتی به نتیجه رسید و افتتاح شد و ۲۰۰۰ پروژه دیگر تا دو ماه ابتدای سال به نتیجه می‌رسد.

عین اللهی ادامه‌داد: این اقدامات حاشیه امنی را برای مردم ایجاد می‌کند. باید بیمه‌ها تقویت شوند. معتقدم تنها راه ایجاد امنیت و موفقیت در نظام سلامت، تقویت بیمه‌ها است. از اقدامات تأمین اجتماعی تشکر می‌کنم و امیدوارم شاهد موفقیت‌های بیشتر آن باشیم.

منبع: مهر

466423