فروش قسطی گوشی موبایل با چک بدون ضامن

تصویر فروش قسطی گوشی موبایل با چک بدون ضامن

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت‌های بسیاری در نقاط مختلف جهان در زمینه ساخت و عرضه انواع گوشی هوشمند فعالیت دارند که برخی از آنها به دلیل تولید محصولات با کیفیت توانسته‌‌اند در دنیا طرفداران بسیاری داشته باشند و در لیست بهترین و پرفروش ترین برند موبایل قرار بگیرند. با توجه به اینکه قیمت گوشی موبایل بالا است حتما خرید خود را از برندهای معتبر و قابل اعتماد انجام دهید چرا که برند سازنده بر کیفیت دستگاه تاثیر بسزایی دارد. از بهترین و پرفروش ترین برندهای موبایل می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد.

گوشی موبایل سامسونگ (SAMSUNG)

سامسونگ یکی از تولیدکنندگان برتر گوشی موبایل است که طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا و همچنین ایران دارد. سامسونگ برای اینکه سهم بیشتری از بازار فروش را داشته باشد گوشی‌های خود را در سری‌های مختلفی نظیر A،Z ، S، M، Note و ... تولید و به بازار فروش عرضه می‌کند که گوشی‌های هر سری از لحاظ امکانات، قابلیت‌ها و رده با یکدیگر متفاوت هستند و همین مورد سبب شده تا رنج قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع شود و تمامی اقشار جامعه از قشر ضعیف تا ثروتمند را مورد هدف قرار دهند. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ بالا رده هستید به سراغ گوشی‌های سری اس و نوت این برند بروید که از کیفیت ساخت بسیار عالی، جدیدترین فناوری‌ها و البته قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند. گوشی‌های سری M و سری A سامسونگ قیمت‌ بسیار مناسبی دارند و از گوشی‌های اقتصادی این شرکت محسوب می‌شوند.

گوشی موبایل شیائومی (Xiaomi)

شاید برای بسیاری از افراد شیائومی برندی ناشناخته در عرصه گوشی هوشمند باشد ولی باید بگوییم که این برند در بسیاری از کشورها به عنوان محبوب‌ترین برند گوشی موبایل شناخته می‌شود و همچنین در سال‌های اخیر نیز خرید گوشی شیائومی در ایران با استقبال خوبی روبه‌رو شده است. گوشی‌های موبایل شیائومی در کشور چین و در چند سری مختلفredmi ، Mi، Mi Note، Mi Max، Mi Mixو ... طراحی و تولید می‌شود و نیازها و توان‌های مالی مختلف بسیاری از افراد را پاسخگو هستند. از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند شیائومی توان به کیفیت ساخت بالا، عمر طولانی باتری، مجهز بودن به پردازنده‌های قدرتمند و بالا بودن کیفیت لنزهای به کار رفته در دوربین اشاره کرد. از طرفی قیمت گوشی‌ موبایل شیائومی نسبت به گوشی‌های مشابه برند‌های دیگر مناسب‌تر است و می‌توان عنوان ارزانترین قیمت گوشی را در بین برند‌ها به گوشی شیائومی اختصاص داد.

گوشی موبایل آیفون (iphone)

گوشی موبایل آیفون ساخت شرکت آمریکایی اپل است و از گوشی‌های لاکچری بازار به شمار می‌آید که بسیاری از افراد ثروتمند آن را برای خرید انتخاب می‌کنند. قیمت موبایل ‌های آیفون نسبت به قیمت گوشی های سامسونگ و شیائومی متنوع نیست و توان‌های مالی مختلف افراد جامعه را پوشش نمی‌دهند البته شرکت اپل برای رفع این مشکل و برای اینکه سهم بیشتری از بازار فروش گوشی را از آن خود کند از سال 2020 آیفون SE را عرضه کرد که برای بازار میان رده تدارک دیده شده است و به عنوان ارزان ترین آیفون شناخته می‌شود. اگر قصد خرید یک گوشی آیفون با کیفیت عالی و در عین حال با قیمت مناسب را دارید بدون شک آیفون SE انتخاب درستی است.

گوشی موبایل هواوی (Huawei)

هواوی یک شرکت چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در شهر شنزن چین قرار دارد. تا چند سال قبل گوشی‌های هواوی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌ها در بازار ایران و همچنین دنیا بودند ولی متاسفانه از زمانی که آمریکا شرکت را تحریم کرد کمی افت پیدا کرده و از رقابت خارج شد. اما حالا هواوی سیستم عامل اختصاصی خود را ساخته و دوباره وارد بازار گوشی‌های همراه شده است و حتی گوشی پی۵۰ پاکت پریمیوم با سیستم عامل جدید هواوی که یک تلفن تاشو است توانسته در دسته بهترین گوشی‌های تاشو بازار قرار بگیرد. مناسب بودن قیمت گوشی هواوی یکی از مهمترین دلایلی است که سبب شد تا این برند در بازار به خوبی جا باز کند و هم اکنون نیز شرکت هواوی باز هم همین روند را پیش رو گرفته است و گوشی‌های ارزان قیمت و با کیفیت مناسب را ارائه می‌دهد.

از دیگر برندهای برتر گوشی می‌توان به اوپو، موتورولا، ریلمی، آنر، نوکیا، وان پلاس و ... اشاره داشت که نسبت به برندهای گفته شده در ایران از محبوبیت کمتری برخوردار هستند.

گوشی موبایل اندروید یا آی او اس ؟

زمانی که برای خرید گوشی موبایل به فروشگاه‌ها می‌روید به طور کلی دو انتخاب پیش روی شماست گوشی موبایل اندروید (Android) یا گوشی موبایل آی او اس (ios).

ios سیستم عامل موبایل است که اپل به صورت اختصاصی روی گوشی‌های آیفون خود پیاده سازی می‌کند و اندروید نیز سیستم عاملی است که بسیاری از برندها گوشی‌های هوشمند خود را با آن عرضه می‌کنند.
در این بخش گوشی موبایل اندروید و ios را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بهتر بدانید که کدام یک برایتان مناسب‌تر است.

تنوع مدل و قیمت موبایل
قیمت گوشی‌های اندرویدی بسیار متنوع است و با هر بودجه‌ای که داشته باشید یک گوشی هوشمند اندرویدی متناسب با آن در بازار وجود دارد در واقع متنوع بودن مدل و قیمت گوشی اندروید را می‌توان یکی از دلایل محبوبیت آن دانست. قیمت گوشی آیفون در مدل‌های مختلف بالا است و اکثر افراد جامعه توان خرید آن را ندارند البته از سال ۲۰۲۰ شرکت اپل با ارائه و عرضه آیفون SE که از گوشی‌هالی اقتصادی این برند محسوب می‌شود توانست شروع قیمت گوشی‌های خود را مقداری پایین بیاورد ولی باز هم از این نظر قابل قیاس با قیمت‌های مقرون به صرفه و مناسب گوشی‌های اندرویدی نیست.

بروزسانی سیستم عامل و برنامه‌ها
در گوشی‌های آیفون بروزرسانی سیستم عامل ios و نرم افزار آن در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی سریع‌تر است و زودتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اگر قصد دارید چنین تجربه‌ای را در اندروید داشته باشید می‌بایست یکی از گوشی‌های برند گوگل پلاس یا گوشی اندروید نسخه one را خریداری کنید. به طور کلی ۸۰ درصد گوشی‌های آیفون آخرین نسخه سیستم عامل موبایل ios را اجرا می‌کنند ولی نسخه جدید سیستم‌ عامل اندروید با تاخیر زیادی در دسترس تمامی کاربران اندرویدی قرار می‌گیرد بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که اگر برایتان بروز رسانی‌ها، رفع اشکال‌ها و جدیدترین قابلیت‌ها اهمیت دارد سیستم عامل ios به بهترین نحو پاسخگوی این خواسته شما است.

پشتیبانی از حافظه جانبی
یکی از نقاط مثبت گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی از کارت حافظه است و کاربر می‌تواند با خرید یک حافظه جانبی گوشی اندرویدی خود را از نظر حافظه ارتقاء دهد ولی این ویژگی در گوشی‌های آیفون وجود ندارد و اگر می‌خواهید حافظه بیشتری داشته باشید به ناچار باید به سراغ خرید مدل‌های گوشی موبایل آیفون بروید که قیمت بالاتری دارند.

امنیت
در مساله امنیت سرعت بروز رسانی‌ها اهمیت زیادی دارد چرا که تمامی مشکلات امنیتی را جدی‌تر می‌گیرند. کند بودن بروز رسانی‌ها در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی امنیت این دستگاه‌ها را به خطر می‌اندازد و با توجه به اینکه تعداد زیادی از مدل‌های قدیمی گوشی‌های اندرویدی بروز رسانی نشده‌اند در معرض خطر هک‌های Stagefright و Heartbleed آسیب پذیر هستند. نظارت دقیق شرکت اپل بر برنامه‌ها و همچنین سرعت بروز رسانی‌ها در گوشی‌های بیشتر، سبب شده است تا از نظر امنیت نسبت به اندروید برتری داشته باشد. از طرفی نیز اپل به حریم خصوصی کاربران همیشه اهمیت داده است و می‌توان این اطمینان را داشت که اطلاعات خصوصی کاربران توسط اپل هرگز خوانده و یا ذخیره نمی‌شوند. در نتیجه اگر برای شما حریم خصوصی و امنیت اهمیت زیادی دارد گوشی آیفون انتخاب درستی برای شما است.

شخصی و سفارش سازی رابط کاربری

یکی از ویژگی‌های مثبت گوشی‌های اندرویدی این است که کاربران می‌توانند در صفحه اصلی گوشی خود میانبر‌ها و ویجت‌های لازم را اضافه کنند و صفحه گوشی خود را بر اساس سلیقه و نظر شخصی‌شان تنظیم کنند که این ویژگی مثبت در گوشی‌های آیفون کمتر می‌باشد. البته ورود ios 14سبب شد تا کاربران با استفاده از برنامه شخصی سازی ویجت بتوانند ظاهر صفحه گوشی آیفون خود را تغبیر داده و شخصی سازی کنند ولی باید بگوییم که از این نظر باز هم با گوشی‌های اندرویدی برابری نمی‌کنند. در نتیجه اگر خصوصی سازی دستگاه برایتان اهمیت دارد اندروید انتخاب خوبی برای شما است.

قیمت موبایل در فروشگاه سل

بسیاری از فروشگاه‌ها به صورت اینترنتی و حضوری در زمینه فروش گوشی موبایل فعالیت دارند و با توجه به اینکه نرخ قیمت یکسانی برای گوشی در نظر گرفته نشده است قیمت‌ها در فروشگاه‌ها متفاوت است. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل با بهترین قیمت هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌کنیم.
در فروشگاه اینترنتی سل حجم وسیعی از انواع مدل‌های گوشی هوشمند از برندهای معتبر دنیا با تضمین کیفیت به فروش می‌رسند و قیمت گوشی موبایل اپل، قیمت موبایل شیائومی، قیمت موبایل سامسونگ و ... در فروشگاه سل بهترین و مناسب‌ترین قیمت بازار است. از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش سل می‌توانید از قیمت گوشی امروز برندهای مختلف مطلع شوید.

خرید اقساطی موبایل از فروشگاه سل

همانطور که می‌دانید قیمت گوشی نوکیا، قیمت گوشی موبایل سامسونگ، قیمت گوشی موبایل اپل و ... نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است به طوری که بسیاری از اقشار جامعه توانایی خرید نقدی این کالا را ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید بهترین راه حل خرید اقساطی موبایل از فروشگاه اینترنتی سل است.
در هر کجای ایران که ساکن هستید می‌توانید خرید قسطی گوشی موبایل دلخواه خود را با روش‌های مختلفی چون خرید گوشی موبایل قسطی با چک، خرید قسطی موبایل بدون چک، بدون ضامن و غیره از فروشگاه اینترنتی سل انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط و نحوه فروش اقساطی گوشی کافی است به سایت سل به آدرس sell.ir مراجعه کرده و با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

منبع : فروشگاه اینترنتی موبایل

455155