قطعی برق ۲ نقطه روستایی در شهرستان ملایر به دلیل ریزش برف

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: ریزش برف موجب قطعی برق در ۲ نقطه روستایی در بخش‌های سامن و زند شد که با تلاش ماموران شرکت توزیع نیروی برق، تا ساعتی دیگر مشکل رفع خواهد شد.
تصویر قطعی برق ۲ نقطه روستایی در شهرستان ملایر به دلیل ریزش برف

به گزارش سایت خبری پرسون،«سلمان اسماعیلی» روز شنبه اظهار داشت: به جز این ۲ نقطه، مشکلی در قطعی برق سایر نقاط شهرستان ملایر نداریم.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران این شهرستان از زمان اعلام هشدار سطح نارنجی و قبل از شروع بارش‌ها در حالت آماده‌باش کامل است، افزود: در حال حاضر مشکلی برای تردد در محورهای ارتباطی شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای ارتباطی این شهرستان باز و تردد در جریان است، جز ۲ محور فرعی که در حال بازگشایی است.

اسماعیلی یادآور شد: از شب گذشته شاهد شدت گرفتن بارش‌ها به صورت برف و باران در نقاط مختلف این شهرستان هستیم و تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران به حالت آماده‌باش برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی هستند.

وی ادامه داد: چند مورد برق گرفتگی در بخش جوکار و برخی نقاط شهر ملایر نیز گزارش شده که نیاز است شهروندان موارد ایمنی را رعایت کنند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: طبق اعلام ستاد مدیریت بحران استان همدان، تمامی مدارس از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان این شهرستان در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش از طریق مجازی و در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

اسماعیلی خطاب به شهروندان تاکید کرد: با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر و جاده‌ها، از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

بارش برف زمستانی ظرف شبانه روز گذشته، مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی سطح استان همدان را در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر به تعطیلی کشاند و آموزش ها از طریق شبکه شاد انجام می شود.

به علت بارش برف، لغزندگی سطح معابر و برودت هوا، تمامی مقاطع تحصیلی در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

منبع:ایرنا

443522