مشکلات دیجیتال کارنسی گروپ بازار را شوکه کرد

کاهش ارزش پورتفوی شرکت دیجیتال کارنسی گروپ باعث افزایش گمانه زنی از آینده صنعت رمز ارزها شده است. این تغییرات از زمانی آغاز شد که شرکت وام دهی جنسیس که تحت مالکیت دیجیتال کارنسی گروپ قرار دارد با نکول وام گیرندگان خود مواجه شد.
تصویر مشکلات دیجیتال کارنسی گروپ بازار را شوکه کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، کاهش شدید ارزش پرتفوی دیجیتال کارنسی گروپ در 24 ساعت گذشته، افزایش نااطمینانی در بازارها را به همراه داشته است. به اعتقاد ریچ روزنبلوم، رئیس شرکت سرمایه گذاری GSR، صندوق جنسیس و شرکت مادر آن یا همان دیجیتال کارنسی گروپ از شایستگی بالایی برخوردارند. لذا ریزش‌های 15 تا 30 درصدی موجب خروج این بنگاه‌ها از معاملات بلند مدتشان نمی‌شود.

در میان دارایی‌های شرکت دیجیتال کارنسی گروپ، ارز فایل کوین با سقوط 20 درصدی بیشترین ریزش را به همراه داشته است. ارز فایل کوین در 24 گذشته همچنین بالاترین حجم معمالات را به خود اختصاص داده است. روزنبلوم همچنین معتقد است بازار استقراض فایل کوین بسیار توسعه یافته می‌باشد. همین امر باعث افزایش فروش ارز فایل کوین با رسیدن به 15- درصد شده است و آن را تا آستانه 20- درصد پیش برده است. برای استخراج فایل کوین باید آن را سپرده گذاری کنید و ماینرها معمولا با استفاده از سایر دارایی‌های خود آن را وام می‌گیرند.

سبد دارایی‌های دیجیتال کارنسی گروپ

ران نوینر، مدیرعامل آنچین کپیتال، در توییتی گمانه زنی کرده است که شرکت دیجیتال کارنسی گروپ برای بازپرداخت وام 1.5 میلیارد دلاری صندوق جنسیس با مشکل مواجه خواهد شد و حتی در صورت پایان یافتن دارایی‌های نقدی خود دچار ورشکستگی می‌شود. در این بین، صرافی Bitvavo هم معتقد است دیجیتال کارنسی گروپ مشکلات نقدینگی را تجربه می‌کند و بازپرداخت‌های خود را به تعویق انداخته است.

442472