بازدید وزیر کشور از محلات کمتر برخوردار بیرجند

وزیر کشور در بدو ورود به خراسان جنوبی به محله محروم و کمتر توسعه یافته حاجی آباد بیرجند رفت و از نزدیک با اهالی این محله دیدار و گفت و گو کرد.
تصویر بازدید وزیر کشور از محلات کمتر برخوردار بیرجند

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد وحیدی روز پنجشنبه در ابتدای ورود به خراسان جنوبی به محله محروم و کمتر توسعه یافته حاجی آباد بیرجند رفت و از نزدیک با اهالی این محله دیدار و گفت و گو کرد.

کمبود فضای آموزشی و بهداشتی درمانی، توجه بیشتر به ایجاد فضای سبز و همچنین توجه زیرساخت‌های این محله از جمله فاضلاب از مهمترین خواسته‌های اهالی حاجی آباد بود که وزیر کشور قول پیگیری این مشکلات را داد.

همچنین در این بازدید تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی وزیر را همراهی کردند.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت صبح پنجشنبه وارد بیرجند شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

۱۵ عضو هیات دولت، رئیس جمهور را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.

دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند از برنامه‌های اولین روز این سفر بود و چند طرح بزرگ اقتصادی و عمرانی با حضور آیت الله رئیسی در این استان افتتاح می‌شود.

سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی نوزدهم شهریور سال گذشته انجام شد که سومین سفر استانی دولت سیزدهم بود.

442126