مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی

رتبه نخست فارس در حل مشکل کارگری

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: استان فارس در بر طرف کردن مشکلات کارگران و کارفرمایان رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.
تصویر رتبه نخست فارس در حل مشکل کارگری

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: اداره کل تعاون در میان ده‌ها تعاونی با بر طرف کردن مشکل 157 تعاونی جزء استان‌های برتر کشور شناخته شده است.
وحید خداپرست امروز در نشست خبری اظهار داشت: با اختصاص 2 هزارو 758 میلیارد تومان به این اداره کل بیش از صددرصد اشتغال در استان فارس محقق شده و نیز تعاونی‌های غیر فعال به چرخه خدمات‌ رسانی تبدیل شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 60 هزار تعهد اشتغال در سطح استان فارس پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: با تلاش‌های انجام شده و فعالیت کارگاه‌ها شاهد تقلیل رسیدگی و تعیین وقت به شکایت‌های ارائه شده به 35 روز و در شهرستان‌ها به 28 هفته هستیم.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس تصریح کرد: استان فارس با 51 هیئت تشخیص، 28 هیئت حل اختلاف برای رسیدگی دعاوی کارگران و کارفرمایان، مجوز خانگی به صورت الکترونیکی در مدت زمان3 روز، صدور 10 هزارو 389 مجوز در حوزه مشاغل خانگی از جمله عملکرد این اداره کل است.
خداپرست بیان داشت: پیگیری بیمه کارگران، تشکیل خانه بهداشت که در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، بازگشت معتادان پاک شده به محل کار خود، اختصاص 37 میلیارد تومان برای پروژه‌های فرهنگی ورزشی، استخر سر پوشیده، معرفی نخبگان به کشور، ارائه تسهیلات به 30 هزارو 815 کارگاه از دیگر خدمات ارائه شده به جامعه کارگری استان فارس است.

442010