دبیر کل بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

رییس و بنیانگذار بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای اعتلای ورزش بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران سید حسام بوستانی به عنوان دبیر کمیته بوکس شطرنج کشور منصوب شد.
تصویر دبیر کل بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، و به نقل از روابط عمومی کمیته بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی از سوی رییس و بنیانگذار شطرنج کشور، سید حسام بوستانی از استان فارس به عنوان دبیر کل کمیته بوکس شطرنج کشور منصوب شد.

در این حکم آمده است: با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام، نظر به تجارب و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم شما به عنوان دبیر کل کمیته بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌گردید.

در ادامه این حکم آمده است، با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای بوکس شطرنج کشور در چارجوب اهداف تعیین شده در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

فریدون پویا، رئیس و بنیانگذار کمیته بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران.

گفتنی است، سیدحسام بوستانی دارای فعالیت‌های متعد علمی، تحقیقاتی، پژوهشی ورزشی شامل مدیر تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، دکترای،حرفه‌ای سبک کار از جمله سوابق کاری وی است.
این مسئول همچنین دارای مدرک از فدراسیون ورزش‌های رزمی سبک دفاع شخصی و سلاح سرد، پژوهشگر، ترجمه و تألیف 9 جلد کتاب علمی، دارای 15 اختراع، طراحی ساخت خودرو 2 نفر 3 زیست، بالگرد بدون سرنشین امدادی و دیگر مدارج علمی در کارنامه وی ثبت شده است.

440463