چند درمان طبیعی برای داشتن دهانی خوشبو

خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتری نعناع از رشد باکتری ها جلوگیری می کند، میخک و جعفری می توانند به خلاص شدن از بوی بد دهان کمک کنند.
تصویر چند درمان طبیعی برای داشتن دهانی خوشبو

به گزارش سایت خبری پرسون، وقتی صحبت از دهان سالم به میان می آید، زبان شما به اندازه دندان های شما شایسته توجه است. همان ذرات غذا و باکتری هایی که بین دندان های شما کمین می کنند نیز می توانند روی زبان شما ساکن شوند.

۵درمان طبیعی برای داشتن دهانی خوشبو و تازه

ضرورت وجود باکتری های سالم روده به طور گسترده ای در بین دانشمندان و عموم مردم پذیرفته شده است. ایده این است که باکتری‌های به اصطلاح «بد» را محدود کنیم و در عین حال کلنی‌های باکتری «خوب» روده را از طریق غذاهای پروبیوتیک تقویت کنیم. همین اصول اولیه در مورد بهداشت دهان نیز صدق می کند. با کمک به باکتری‌های «خوب» در دهان برای رقابت با دشمنان خود، از مزایای تنفس بهتر و دندان‌های سالم‌تر و... بهره‌مند می‌شوید.

مهم است که باکتری ها و سموم موجود در دهان را بررسی کنید زیرا رشد باکتری ها یا عفونت ها به سرعت از آنجا به سایر قسمت های بدن منتقل می شوند. در اینجا نحوه حفظ بوی تازه و عاری از سموم در دهان آورده شده است.

تراشیدن زبان یا تمیز کردن زبان

وقتی صحبت از دهان سالم به میان می آید، زبان شما به اندازه دندان های شما شایسته توجه است. همان ذرات غذا و باکتری هایی که بین دندان های شما کمین می کنند نیز می توانند روی زبان شما ساکن شوند. از لحاظ تئوری، تراشیدن تمام ضایعات لزج از روی زبان با یک لیسه پلاستیکی یا فلزی می تواند به سلامت دهان شما کمک کند. این ممکن است به معنای ایجاد حفره های کمتر و کاهش احتمال ابتلا به بیماری لثه باشد.

428837