اوپسالا سوئد میزبان مسابقات جهانی مینی گلف ۲۰۲۳ شد

احمدرضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف ایران و عضو کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف با اعلام این خبر گفت: با تایید کمیته اجرایی فدراسیون جهانی مینی گلف، شهر اوپسالا سوئد به عنوان میزبان مسابقات جهانی مینی گلف در ماه آگوست سال ۲۰۲۳ انتخاب شد.

تصویر اوپسالا سوئد میزبان مسابقات جهانی مینی گلف ۲۰۲۳ شد

به گزارش سایت خبری پرسون، عضو کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف در ادامه افزود: آخرین دوره مسابقات جهانی مینی گلف در سال ۲۰۱۹ در شهر ژوژوانگ چین برگزار شده بود که به علت پاندمی کرونا این مسابقات در سال ۲۰۲۱ برگزار نشد.

دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران افزود: این مسابقات بالاترین سطح مسابقات جهانی مینی گلف است که به طور معمول هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و مقرر شد مسابقات این دوره از ۲۲ تا ۲۶ آگوست در باشگاه بان گلف شهر اوپسالا سوئد برگزار شود که این باشگاه مینی گلف یکی از قدیمی ترین باشگاه های مینی گلف جهان با قدمتی ۹۰ ساله است.
احمدرضا دلیران فیروز عضو کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف در پایان گفت: این مسابقات در زمین های مینیاتوری و فلت برگزار می شود و فدراسیون جهانی مینی گلف مشتاقانه منتظر است تا جهان ورزش مینی گلف را دوباره برای مسابقات جهانی گرد هم بیاورد و کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف در نظر دارد حضوری فعال به جهت پوشش رسانه ای این رویداد مهم برای علاقمندان به این رشته جذاب در سراسر جهان فراهم آورد.

415265