رئیس اتاق تعاون ایران:

حمایت دولت فرصت مغتنمی برای رشد و تعالی بخش تعاون محسوب می شود

رئیس اتاق تعاون ایران در اولین روز از هفته تعاون و در آئین افتتاح نمایشگاه رسم تعاون گفت: ما کنشگران و فعالان اقتصادی بایستی از فرصت حضور دولت سیزدهم و دیدگاه های رئیس جمهور محترم، جناب آقای آیت الله رئیسی در خصوص تعاون و اعتقاد ایشان به تعاون، نهایت استفاده را در جهت رشد و تعالی تعاون ببریم.
تصویر حمایت دولت فرصت مغتنمی برای رشد و تعالی بخش تعاون محسوب می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در اولین روز از هفته تعاون(۱۳-۷ شهریورماه ۱۴۰۱) در مراسم افتتاح نمایشگاه رسم تعاون که با حضور رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی، معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: ضمن تبریک هفته تعاون به تمام همکاران خود در بخش تعاون، این نمایشگاه معرف آخرین دستاوردهای بخش تعاون است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از احکام و برنامه ها و قوانین مرتبط با بخش تعاون تاکنون به مرحله اجرا درنیامد. ادامه داد: مجلس قوانین خوبی وضع نموده است اما در عمل به طور کامل و شایسته توسط دستگاه های اجرایی عملیاتی نشده است.
رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به دیدگاه مثبت و اعتقاد رئیس جمهور به بخش تعاون ابراز داشت: ایشان به بخش تعاون و ظرفیت و توانمندی های این بخش اعتقاد و علاقه دارند و به دنبال توسعه و تعالی بخش تعاون هستد.
وی خاطرنشان کرد: ما فعالان اقتصادی و کنشگران باید از این فرصت برای رشد بخش تعاون به نحو احسن استفاده کنیم.
عبداللهی گفت: امید داریم که سند بخش تعاون که قریب به ۹سال متوقف مانده است، اجرا شود و مطمئن هستیم که اجرای احکام این سند، می تواند جهشی در بخش تعاون را موجب شود.
وی تاکید کرد: با کمک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری اجرا این سند هستیم که امیدواریم در فرصت استقرار دولت محترم سیزدهم، منتج به نتایج خوب و مبارکی برای بخش تعاون شود و آن اهدافی که مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی مدنظر داشتند، در این دولت به طور محسوس و ملموس محقق شود.
گفتنی است، نمایشگاه رسم تعاون در ایام هفته تعاون(۱۳-۷ شهریورماه۱۴۰۱) از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل برج میلاد برگزار می شود و توانمندی ها و آخرین دستاوردهای بخش تعاون را به عموم مردم معرفی می کند.

413623