مشاور مدیر عامل و مدیر کل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) قم:

چابک‌تر شدن سازمان نقش مؤثری در تحول خدمت‌رسانی به مردم دارد

علی محمودی مشاور مدیرعامل و مدیر کل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) و دیدار با مدیران تأمین‌اجتماعی استان قم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان اولین خریدار خدمات درمان در کشور و دومین تولید‌کننده عمده خدمات سلامت، می‌تواند نقش مؤثری در حذف فرایندهای غیر ضروری و روان‌تر شدن خدمت رسانی به مردم ایفا نماید و به همین دلیل مدیرعامل سازمان بر تفویض اختیار حداکثری به استان‌ها تاکید دارد.
تصویر چابک‌تر شدن سازمان نقش مؤثری در تحول خدمت‌رسانی به مردم دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر کل حراست سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: بیمه‌شدگان حق بیمه خود را نقد پرداخت می‌کنند و انتظار دارند در آینده از حقوق بازنشستگی بهره‌مند شوند ولی آنچه که امروز در قبال پرداخت حق بیمه برای آنان ملموس است، دریافت خدمات درمانی است که بهبود کمی و کیفی خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان در بخش درمان با حذف برخی فرایندهای غیرضروری ارائه خدمت به مردم را تسهیل می‌کند.

محمودی بر ضرورت توجه همزمان به دستاوردهای طب اسلامی و سنتی در کنار طب مدرن تأکید کرد و گفت: شاید بتوان طرحی ابداع کرد تا خدمات طب سنتی نیز طبق چارچوبی در تعهد بیمه قرار گیرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی مقام معظم رهبری در برابر دوربین‌ها واکسن کرونا تزریق می‌کنند نشان‌دهنده توجه علمای دین به یافته‌های جدید علمی در حوزه پزشکی است که این نگاه حجت را برای جامعه تمام می‌کند که دین بر یافته‌های علمی در حوزه پیشگیری و درمان از گذشته تا به امروز احترام قائل است.

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) با مراجعه‌کنندگان نیز درباره چگونگی خدمت‌رسانی گفتگو کرد که در این گفت‌وگوها برخی مراجعین مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

412694