رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز:

600 نفر از خدمات رایگان موقوفات سلامت بهره‌مند شدتد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز گفت: بیش از 600 نفر از موقوفات سلامت در شیراز بهره‌مند شدند.
تصویر 600  نفر از خدمات رایگان موقوفات سلامت بهره‌مند شدتد

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، محمد حسن شریف امروز گفت: در3 ماهه نخست سال جاری به ۶۰۰ نفر از محل موقوفات این کمک‌ها را در قالب مساعدت دارو و درمان و پرداخت هزینه‌های عینک طبی از سوی موقوفات نمازی و پوستچی شیراز بوده است.

وی افزود: تجهیزات تخصصی بیمارستانی و اتاق عمل ویژه مرکز آموزش درمانی موقوفه نمازی و درمانگاه موقوفه پوستچی شیراز با هزینه ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در طی‌3 ماهه سال جاری تهیه و در اختیار مجموعه‌های آب درمانی قرار گرفته است.

رییس موقوفات دارو و درمان با بیان اینکه اجرای نیت موقوفات ارتباط مستقیمی با رعایت حق و حقوق موقوفات دارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از از ۱۴۱ سند اجاره در موقوفات نمازی و پوستچی تنظیم و یا تجدید شده که درآمد حاصل از آن مطابق وقف نامه صرف اجرای نیت واقفان خیراندیش مرحوم حاج محمد نمازی و میرزا عنایت الله پوستچی شده است.

شریف ضمن دعوت از مستاجرین رقبات موقوفه نمازی واقع در منطقه چوگیا، ابیوردی، کوی دانشگاه و همچنین رقبات موقوفه پوستچی واقع در رکن آباد و زیبا شهر شیراز به منظور تنظیم و تجدید اسناد اجاره، گفت: مستاجران با پرداخت به موقع حقوق موقوفه ضمن کمک به ادارات اوقاف در اجرای نیات واقفین خیراندیش در ثواب سنت نیکوی واقف نیز سهیم می‌شوتد.

412078