فدراسیون شمشیربازی، مجتبی عابدینی را کنار گذاشت؟

فدراسیون شمشیربازی این روزها بهای چندانی به پرافتخارترین ورزشکارش نمی دهد.
تصویر فدراسیون شمشیربازی، مجتبی عابدینی را کنار گذاشت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شاید کمتر کسی باشد که وقتی نام شمشیربازی ایران می‌آید یادی از مجتبی عابدینی نکند و جامعه ورزش و به خصوص شمشیربازی کاملا اذعان دارند که اگر این رشته سری در سرها درآورد و حتی تا پای مدال المپیک هم رفت، به خاطر درخشش این بازیکن بوده است.

عابدینی در شمشیربازی کم افتخار ندارد و اگر تیم اسلحه سابر طی سال‌های قبل توانست نتایج خوبی بگیرد، مدیون این ورزشکار است و حتی دیگر ملی‌پوشانی هم به این موضوع معترف هستند.

کاپیتان تیم ملی سابر ایران بعد از المپیک به خاطر مصدومیت مدتی از میادین دور بود، اما پس از برطرف شدن آسیب دیدگی ظاهرا تمایلی برای بازگشت وی وجود نداشته است.

عابدینی روز گذشته در متنی که منتشر کرد به این موضوع اشاره کرد که کنار گذاشته شده و شاید هم دلیل اصلی آن انتقادهای وی از عملکرد برخی مسئولان فدراسیون بوده است. او در این متن بیانیه طور خود اعلام کرد که در سال‌های گذشته مشغول عرق ریختن روی پیست و افتخار آفرینی برای کشورمان بوده و چندان اطلاعی از اوضاع داخل فدراسیون نداشته و حالا به فکر اصلاح امور است.

نکته جالب توجه در این بین سکوت فضل الله باقرزاده، رئیس سابق و سرپرست فعلی فدراسیون است. فدراسیون تحت مدیریت او این روزها با حواشی زیادی روبرو است و نتیجه نگرفتن اسلحه سابر و انتقادهایی که کارشناسان می‌کنند، شرایط این فدراسیون را در آستانه انتخابات سخت‌تر هم خواهد کرد.

منبع: فارس

407587