نصب 225 دوربین نظارت تصویری در شیراز

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز گفت: در راستای مقابله با کاهش تصادف درون شهری تا پایان سال جاری تعداد دوربین نظارت تصویری از 170 به 225 دوربین می رسد.
تصویر نصب 225 دوربین نظارت تصویری در شیراز

به گزارش پرسون از فارس،
هادی شهروز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نصب 50 سرعت سنج فعال برای ثبت جریمه که این تعداد تا پایان سال جاری به 100 سامانه می رسد و با احتساب این تعداد استان فارس بعد از تهران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص می دهد.
وی با اشاره به اینکه عمر اتوبوس های فرسوده تا پایان سال جاری به پایان می رسد، افزود: ورود اتوبوس جدید درون شهری به ناوگان حمل و نقل، هوشمند سازی پارکینگ نشاط، هدایت و نیز جریمه خودروهای بدون معاینه فنی، رتبه دوم شهرداری در حوزه نوسازی و نیز بازسازی 50 دستگاه اتوبوس از جمله فعالیت های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در مورد کاهش 23 درصدی تصادف بیان داشت: با نصب سرعت سنج در مدت 2 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته 23 نفر کاهش داشته است.
شهروز اضافه کرد: نصب دروبین نا محسوس بر روی 520 اتوبوس درون شهری در فاز نخست و نیز مدیریت ناوگان مدیریت تاکسی از دیگر رویکرد این معاونت است.
این مسؤل ادامه داد: نهادینه شدن رفتار، فرهنگ ترافیک از سوی اقشار مختلف جامعه، آموزش الفبای ترافیک از سوی آموزش و پرورش مهم تر از فعالیت تخصصی از سوی شهرداری است.

404113