سهام عدالت گران شد

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که هم اکنون ۱۴ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان است، نسبت به شنبه که برابر با ۱۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان بود، ۲.۸ درصد رشد داشته است.
تصویر سهام عدالت گران شد

به گزارش سایت خبری پرسون، شنبه ( ۲۱ خرداد) شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۱۱ واحد روی پله یک میلیون و ۵۱۸ هزار واحدی قرار گرفت. چهارشنبه (۲۵ خرداد) شاخص کل بورس با اُفت ۹ هزار و ۷۳۰ واحد روی پله یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحدی قرار گرفت.

ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت روز شنبه به ترتیب ۱۴ میلیون و ۳۸۰هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۹۳هزار تومان رسید.

روز چهارشنبه هم ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۸۹هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۸۶۴هزار تومان رسید؛ بنابراین سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، ۴۰۹ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت ۷۷۱ هزار تومان در این هفته رشد کرد.

به این ترتیب ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که هم اکنون ۱۴ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان است، نسبت به شنبه که برابر با ۱۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان بود، ۲.۸ درصد رشد داشته است.

همچنین ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که حالا ۲۷ میلیون و ۸۶۴ هزار تومان است، نسبت به شنبه ابتدای هفته کاری که برابر با ۲۷ میلیون و ۹۳ هزار تومان بود ۲.۸۴ درصد رشد داشته است.

401716