کدام اسکوتر های برقی قیمت مناسب تری دارند و خرید آنها به صرفه تر است؟

اسکوتر های برقی کم کم دارند جای وسایل نقلیه شخصی را میگرند در این صورت هم ترافیک خیابان ها کمتر میشود و هم هزینه های کمتری دارند.
تصویر کدام اسکوتر های برقی قیمت مناسب تری دارند و خرید آنها به صرفه تر است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، اسکوتر های برقی کم کم دارند جای وسایل نقلیه شخصی را میگرند در این صورت هم ترافیک خیابان ها کمتر میشود و هم هزینه های کمتری دارند . در حال حاضر بسیاری از کشور های پیشرفته به فکر جایگزین کردن اسکیت برقی برای حمل نقل مردم هستند. اگر دقت کرده باشید در ایران هم چنین طرحی با دوچرخه ها اجرا شد و به این صورت بود که در هر خیابانی ایستگاه های دوچرخه قرار دادند تا افراد بتوانند از آنها برای حمل و نقل استفاده کنند . اما مشکل آن چه بود و چرا پروژه پیشرفت چشم گیری نداشت و آنقدر که انتظار می رفت مورد استقبال مردم قرار نگرفت؟
یکی از اصلی ترین دلایل هزینه بالا بود. مردم برای استفاده از این دوچرخه ها باید حق اشتراک بالایی را پرداخت میکردند. همین موضوع از اصلی ترین مواردی بود که از این پروژه هوشمندانه استقبال چندانی نشد. اما در استفاده از اسکوتر های برقی نیازی به اجاره گرفتن نیست. تنها با یکبار خرید اسکوتر برقی به قیمت مناسب هم شما و هم اعضای خانواده تان می توانید به راحتی از آن برای مدت ها استفاده کنید. از دیگر علت هایی که باعث شد این پروژه پیشرفت چندانی نداشته باشد خستگی بود . بله خستگی!
سختی رکاب زدن در سر بالایی ها , عرق کردن و ... باعث شد مردم تمایل چندانی به استفاده از دوچرخه نداشته باشند.
و اما با استفاده از اسکوتر برقی دیگر نیازی ببه رکاب زدن در سر بالایی ها نیست .
قیمت اسکوتر برقی باتوجه به مدل های متفاوتی که در بازار وجود دارد متغیر است. عمدا محصولات اسکوتر برقی ساخت کشور چین است ولی تولید برند های متفاوتی مانند اسمارت بالانس و شیائومی و اسمارت ویل و.... می باشد. که درجه های کیفیت متفاوتی دارند .

اسکوتر برقی دو برد بهتر است یا سه برد؟

مدل های قدیمی اسکوتر برقی دارای برد 2 تکه بودند. استفاده از برد 2 تکه باعث بروز مشکلاتی در اسکوتر برقی می شود از جمله احتراق و خرابی زود هنگام و ….
نسل جدید اسکوتر های برقی با دارا بودن برد سه تکه این مشکلات را بر طرف کرده است . در این مدل ها تغذیه ، سیستم تعادل یا ژیروسکوپ ها و پردازش به صورت جداگانه صورت میگرد. در نتیجه یکی از مواردی که پیش از خرید اسکوتر باید به آن دقت کنید و در مورد آن از فروشنده اسکوتر برقی کسب اطلاعات کنید برد دستگاه می باشد.اسکیت هایی که به تازگی وارد بازار می شوند دارای برد های سه تکه باکیفیت هستند که معمولا تضمین خرید دارند.

قیمت کدام مدل از اسکوتر برقی مناسب تر است و کیفیت خوبی نیز دارند؟

همان طور که اشاره کردیم اسکوتر برقی مدل های متفاوتی دارد که قیمت های آن نیز متفاوت است . شما قبل از خرید اسکوتر برقی باید بدانید کدام مدل مناسب وزن شماست. این بررسی ها با توجه به وزن و سن شما و جایی که میخواهید از اسکیت برقی استفاده کنید بستگی دارد. برای مثال اگر میخواهید برای کودکان اسکوتر هوشمند تهیه کنید می توانید از مدل اسکوترهای 6/5 اینچ و 8 اینچ خرید کنید این مدل اسکوتر های برقی تحمل وزن تقریبی 80 تا 100 کیلوگرم را دارند . همچنین جذابیت ساخت آنها کوکان را شگفت زده میکند . طراحی های فوق العاده ای که روی بدنه ان به کار رفته ، وجود ال ای دی هایی روی چرخ و بدنه و امکان تغییر رنگ آنها برای کودکان بسیار جذاب است . همچنین این مدل از اسکیت برقی دارای قابلیت بلوتوث و اسپیکر هم می باشد که به راحتی میتوانید با گوشی موبایل به آن وصل شوید و در هنگام بازی از موسیقی مورد علاقه تان لذت ببرید. قیمت اسکوتر های برقی 6/5 اینچ و 8 اینچ به نسبت سایر اسکوتر ها کمتر می باشد و هدیه ای مناسب برای کودکان خانواده است.

جهت مشاهده قیمت اسکوتر برقی کلیک کنید

اسکوتر برقی مدل آفرود

یکی از بهترین مدل ها و قویترین هاست که طرفداران بسیاری دارد. امام این محبوبیت اسکوتر شارژی هوشمند به چه دلیل است ؟ اسکوتر برقی آفرود دارای موتور 350 وات می باشد که قوی تر از دو مدل قبلی است و همچنین به دلیل چرخ پهن تری که دارد و همچنین آج هایش، قابلیت حرکت در مسیر های سخت را را دارد برای مثال این مدل اسکیت برقی می تواند در شن و ماسه نیز حرکت کند. اسکوتر هوشمند آفرود قابلیت تحمل وزن 100 الی 120 کیلوگرم را دارد و شاسی به نسب قوی تری نیز داراست. قیمت اسکوتر برقی آفرود باتوجه به دو مدل قبلی که معرفی شد بالاتر است اما از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است . این اسکوتر تنها مناسب کودکان نیست بلکه بزرگتر های خانواده نیز می توانند سوار آن شوند و در کنار سایر اعضای خانواده لحظات لذت بخشی را تجربه کنند.

اسکوتر های برقی تاشو و دسته دار انتخابی مناسب برای افراد شاغل

حتما شما هم افرادی را در خیابان ها دیده اید که با اسکوتر های برقی در حال رفتن به محل کار هستند. این اسکوتر های برقی دسته بلندی تا رو به روی شما دارند که به راحتی بتوانید آن را کنترل کنید که برای آنها گاز و ترمز هم تعبیه شده است. برند های متفاوتی اقدام به ساخت این مدل از اسکوتر ها کرده اند که معروف ترین آنها شیائومی میجیا هستند.

برای مشاهده انواع اسکوتر برقی دسته دار تاشو کلیک کنید

مسافت قابل پیمایش با هر بار شارژ برای اسکوتر های برقی دسته دار تاشو چقدر است؟

مسافت قابل پیمایش هر اسکوتر برقی بستگی به ساختار آن دارد برای مثال اینکه باتری آن چه مقدار باکیفیت است و اینکه برد سازنده آن از چه نوعی است و یا کار برآن چقدر وزن دارد ، شیبی که اسکوتر قرار است در آن حرکت کند چقدر است . تمامی اینها مواردی هستند که هم در سرعت اسکوتر برقی و هم در مسافتی که باید طی کند تاثیر میگذارند. این اسکوتر های برقی با هر بار شارژ قابلیت پیمایش به مقدار 4 ساعت را دارند .

قیمت اسکوتر برقی تاشو شیائومی چقدر است ؟

این مدل از اسکوترهای برقی به دلیل قدرت بیشتری که دارند به دلیل تاشو بودن به راحتی می تواند در صندوق عقب ماشین شما جا شود و حتی آن را با خود به سفر نیز می توانید ببرید. محصولی بسیار قوی و با کیفیت می باشد و برای عزیزانی که به وسیله ای برای تردد در مسیر های داخل شهری نیاز دارند بسیار کاربردی است. این وسیله بسیار سبک و راحت بوده و به راحتی قابل حمل می باشد حتی با دست ! قیمت این مدل های اسکوتر برقی از 8 میلیون تومان شروع می شود هرچقدر آپشن های بیشتری داشته باشد قیمت آن بالاتر می رود . همانطور که ملاحظه می فرمایید قیمت آن حتی از یک موتور برقی هم کمتر است وسیله ای پر کاربرد و با قیمت مناسب است.

اسکوتر برقی تاشو شیائومی

آیا مرکز فروش معتبری برای خرید اسکوتر برقی وجود دارد؟

مراکز فروش معتبر زیادی در سراسر ایران اقدام به فروش این دستگاه ها می کنند . اما پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه هایی خرید کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز باشند . اینگونه با خیالی راحت می توانید خریدی مطمئن داشته باشید. یکی از این فروشگاه های مطمئن برای خرید فروشگاه ساپتک اسپرت است که برای تمامی محصولات خود گارانتی در نظر گرفته و همچنین پس از فروش نیز شما را پشتیبانی میکنند . و در صورت هرگونه سوالی می توانید با آنها در ارتباط باشید. این مجموعه دارای کارشناسان متخصص فروش است که شما پیش از خرید محصول می توانید از مشاوره رایگان شان برای انتخاب محصول مناسب خودتان کمک بگیرید. گفتنی است که این مجموعه دارای بخش تععمیرات با متخصصین مجرب می باشد که می توانند شما را در این زمینه نیز یاری کنند.

منبع : ساپتک اسپرت

401380