بیانات رهبری نقشه راه سیاسی برای ایران است

یک کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با سخنرانی که امروز رهبری داشتند جریان سازی و موج سواری خارجی علیه ایران و مردم خنثی می‌شود.
تصویر بیانات رهبری نقشه راه سیاسی برای ایران است

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن هانی زاده در گفت‌وگویی، در ارزیابی خود از سخنان امروز رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: بیانات رهبری در سالگرد ارتحال امام در واقع نقشه راه سیاسی برای ایران تلقی می‌شود و رهبری به همه جریانات سیاسی داخلی و خارجی و همچنین رخدادهای منطقه و جهان با صراحت بیان کردند که نباید اجازه دهند که دشمن جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران ارزش‌های انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

وی افزود: همانطور که رهبری هم اشاره داشتند برخی رخدادهای داخلی مخصوصا حوادثی مثل متروپل آبادان موجب شد تا نوعی جریان سازی توسط دشمنان سازمان دهی شده و برخی هم سوار این موج شده و تلاش کردند از این حادثه برای تقابل بین ملت و دولت استفاده کنند اما رهبری به خوبی این مسائل را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و تاکید کردند که با این جریان سازی‌ها مقابله کرده و اجازه ندهند هویت انقلاب اسلامی زیر سوال برود.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد: در عین حال به نظر می‌رسد این جریان سازی و موج سواری خارجی با سخنرانی رهبری در حرم امام خنثی می‌شود. ملت ایران هوشمند و آگاهند و از خطراتی که جامعه جهانی و ملت ایران را تهدید کند آگاهی دارد.

هانی زاده با تاکید بر اینکه جامعه ایران یک جامعه کاملا باز و آزاد است، گفت: اگر هم اعتراضاتی مطرح می‌شود به دنبال برخی خواسته‌ها و مطالبات است اما برخی عوامل داخلی و خارجی برای رسیدن به اهداف خود از این مسائل استفاده می‌کنند؛ مانند فرزند شاه فراری ایران که تلاش کرد از این موج استفاده کرده و جریان سازی کند اما ملت ایران نگاه منفی نسبت به خاندان منفور پهلوی دارند و سخن فرزند شاه فراری ایران نیز بیشتر شبیه یک طنز سیاسی است.

399966