رییس جمهور:

نهضت اتمام طرح های نیمه تمام را ادامه می دهیم

رئیس جمهور با استقبال استاندار، نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان شرقی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی وارد فرودگاه تبریز شد.
تصویر نهضت اتمام طرح های نیمه تمام را ادامه می دهیم

به گزارش سایت خبری پرسون، دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه‌ شورای اداری استان آذربایجان شرقی از جمله برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در بیست ودومین سفر استانی و اولین سفر خود به آذربایجان‌شرقی است.

معاونان رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان عالی دولت نیز در همه‌ شهرستان‌ها حضور یافته و به‌عنوان نماینده‌ دولت مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را بررسی خواهند کرد.

همزمان با سفر استانی رئیس جمهوری نمایندگان تام‌الاختیار وزرا در ۳۲ نقطه استان حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت و نامه‌های مکتوب مردمی نیز پیگیری خواهد شد.

رئیسی را در سفر به آذربایجان‌شرقی وزرای راه و شهرسازی، گردشگری، فرهنگ و ارشاد، علوم، صمت، کشاورزی و وزیر کشور همراهی می‌کنند.

نهضت اتمام طرح های نیمه تمام را ادامه می دهیم

رئیس جمهور گفت: هدف اصلی از سفر استانی ما به آذربایجان شرقی ادامه نهضت اتمام طرح های نیمه تمام از قبیل راه آهن میانه - تبریز، معادن و چرم سازی است که مردم را رنج می دهند.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: ایستادگی مردم آذربایجان‌شرقی در برابر سلطه طلبی بیگانگان زبانزد همگان است.

استان آذربایجان‌شرق به برکت الهی و اخلاص مردم گام‌های بلندی را برداشته و ایستادگی مردم این خطه در برابر زورگویی و سلطه‌گری و نهضت مشروطه زبانزد همه است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز گفت:این استان حقیقتا در دفاع مقدس خوش درخشیده است و سرداران بزرگ اسلام و این خطه نمونه بارز است و به راستی این خطه مهد زنان و مردان بزرگ است و علامه طباطبایی، امینی ،جعفری ،امام جمعه‌های شهید به عنوان الگو در جهان هستند.

به گفته رئیسی استان افتخارات بزرگی دارد و ظرفیت‌های زیادی هم دارد و آذربایجان‌شرقی دارای ظرفیت‌های معدنی، صنعتی و کشاورزی بزرگ است و می‌توان از این استان به عنوان استان تولید، تجارت و صادرات یاد کرد.

رئیسی می گوید در سفر استانی قرار است نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام را دنبال کنیم که پروژه‌های از قبیل راه آهن تبریز میانه، بسیاری از معادن، چرم سازی نقاطی است که باید حل شود و باید بعد از پروژه‌های نیمه تمام پروژه جدیدی را شروع کنیم و امیدواریم در این کار پروژه‌های نیمه تمام به یک سامان برسند.

به گفته ریئس جمهور از قبل همه موضوعات استان مورد بررسی قرار گرفته است و با تامل و مشورت از طریق استاندار و نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس و نخبگان لیست بلندی تهیه شده است که در جلسه شورای اداری کار‌های نیمه تمام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور گفت: البته کار‌هایی هم در تهران دنبال می شود چراکه این استان همیشه سربلند در امتحان الهی بوده است و هیچ جا برای انقلاب کم نگذاشته‌اند.

399774