معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران مطرح کرد:

هدایت کشاورزان به سمت نیازهای اولویت دار توسط گروه های جهادی

سردار نقدی با اشاره به اولویت و اهمیت تولیدات کشاورزی اصلی، گفت: گروه های جهادی باید کشاورزان را به سمت نیازهای اصلی و اولویت دار هدایت کنند.
تصویر هدایت کشاورزان به سمت نیازهای اولویت دار توسط گروه های جهادی

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در گردهمایی بزرگ جهادگرانی فاطمی استان قزوین که با حضور مسوولان کشوری و استانی در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به جایگاه برجسته شهدا و رزمندگان قزوین در دوران دفاع مقدس بیان کرد: استان قزوین دارای به دلیل پرورش انسان های بزرگ و تاثیرگذار در عرصه انقلاب اسلامی دارای جایگاه ویژه ای در کشور است.

وی گفت: کار جهادی دارای اصول و قواعدی است که یکی از مبنایی ترین و نیز فلسفه گروه های جهادی که جوهر انقلاب اسلامی است، احساس مسوولیت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اظهار کرد: همه ما مسوولیم که وضعیت را به سمت صلاح ببریم.‌ دایره مسوولیت ما در هیچ عرصه ای ثابت نیست و هرجا که مشکل و نیازی وجود دارد، همچنان که انسان مسوول خود را در مقابل آن پاسخگو می داند، جهادگران بسیجی در میدان عمل حضور دارند.

سردار نقدی عنوان کرد: در حاکمیت چیزی به نام دولت یک طرف و مردم یک طرف وجود ندارد بلکه دولت و مردم در کنار یکدیگر قرار دارند.

وی افزود: شما مردم هوشمند ایران زمین می گویید که خواستن توانستن است و همین شعار موجب پیروزی در عرصه های مختلف و غلبه بر مشکلات بوده است. کار برای خدا خستگی ندارد و کار، مزدی جز قرب پروردگار ندارد. یک‌جهادی کار را برای منت انجام نمی دهد. یک جهادی کار را برای خدا انجام می دهد و این تفکر و اصول اساسی کار جهادی است و می تواند کشور ما را به سمت توسعه پیش ببرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در ادامه عنوان کرد: بچه های جهادی، با وجود کسب و کار خود، اقدام به عمل جهادی می کنند و هر جا کاری بر زمین مانده و مشکلی هست که برای رفع آن امکاناتی وجود ندارد، گروه های جهادی حضور دارد تا خلأها، کمبودها و مشکلات برطرف شود و این خدمت بی منت برای مردم است و این مردم هستند که انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های پس از انقلاب را این گونه اداره کردند و امروز نیز در قالب گروه های جهادی اقدام به عمل می کنند.

وی اضافه کرد: استان قزوین دارای دشت بسیار حاصلخیز است و در دنیای امروز که امنیت غذایی مهمترین دغدغه جامعه بشری است، باید گروههای جهادی، ایده «هر قطره آب این سرزمین تبدیل به غذا می شود» را پیاده کنند و کاستی ها و نواقص را برطرف نمایند.
.
وی بیان کرد: امروز تصمیم شجاعانه ای را دولت گرفت و جراحی اقتصادی را انجام داد که دولت های قبلی جرات انجام آن را نداشتند.

سردار نقدی گفت: نباید اجازه دهیم یک وجب از زمین بدون بهره برداری بماند.

دانه های روغنی در اولویت است و گروه های جهادی باید کشاورزان را به سمت نیازهای اصلی و اولویت دار و به سمت کشت و داشت و برداشت عینی تر هدایت کنند. گروه های جهادی از ابتدای انقلاب به عنوان سربازان امام انقلاب را پیش بردند و امروز نیز مشکلات به دست توانمند این گروه ها حل می شود.

397033