رونمایی از پرینتر سه بعدی توسط یک تیم استارت آپی

در یازدهمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس، پرینتر سه بعدی ساخته دست محققان یک تیم استارت آپی رونمایی شد.
تصویر رونمایی از پرینتر سه بعدی توسط یک تیم استارت آپی

به گزارش سایت خبری پرسون، در حاشیه دومین روز از رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس، پرینتر سه بعدی ساخته شده توسط یک استارت آپ رونمایی شد. امیرحسین محمودی مدیر شرکت تولید کننده پرینتر سه بعدی گفت: تصمیم گرفتیم این دستگاه را با هدف ورود به بازار تولید کنیم.

محمودی ادامه داد: ما در ابتدا کار خود را با ساخت دستگاه پرینتر SLS شروع کردیم که به دلیل عدم آشنایی و همخوانی با بازار موفق نبود، لذا مجددا با آگاهی و دیدگاهی متفاوت به بازار ورود کردیم. طبق تحقیقات ما این دستگاه نمونه داخلی ندارد و در خارج نیز به صورت محدودی تنها در کشورهایی نظیر، اسپانیا، آمریکا، چین و لهستان موجود است.

رئیس پارک علم و فناوری مجارستان؛ آینده ایران با استارت آپها درخشان است

دکتر بولکای دنس رئیس پارک علم و فناوری مجارستان نیز با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد گفت: تعداد بالای جوانان در این نمایشگاه نشان گر رشد علمی ایران و آینده درخشان این کشور در حوزه استارت اپ و شرکت های دانش بنیان است.

وی افزود: پارک علم و فناوری مجارستان نماینده ۸۶ شرکت است که در ۴ حوزه انرژی های تجدیدپذیر، مدیریت آمد، سلامت و بحثهای غذایی فعالیت دارد و این آمادگی وجود دارد تا در این زمینه ای با پارک فناوری پردیس و زیست بوم فناوری ایران تبادل نظر و همکاری داشته باشد.

396834