پیشنهاد فرهنگی آخر هفته

تماشای این فیلم های جذاب را از دست ندهید

در گزارش پیش رو فیلم هایی با سلیقه ها و ژانرهای مختلف معرفی کرده ایم که تماشای آن ها در آخر هفته خالی از لطف نیست.
تصویر تماشای این فیلم های جذاب را از دست ندهید

به گزارش سایت خبری پرسون، تعطیلات آخر هفته فرصت خوبی است تا فیلم‌هایی از ژانر موردعلاقه‌تان را تماشا کنید. یا در کنار خانواده و بدون نگرانی از زیرنویس، دوبله یا محتوای نامناسب برای بچه‌ها یک فیلم دورهمی ببینید. اما ممکن است ندانید چه فیلمی برای سلیقه شما خوب است.

ما هم در این مطلب فیلم‌ها را بنا به‌سلیقه‌های مختلف تفکیک کردیم. ببینید و لذت ببرید.

اگر خانوادگی دوست دارید

1) پیشنهاد ما به شما فیلم «داگ» با بازی هنرپیشه جذاب هالیوود چنینگ تتیوم است. شروین قطعه‌ای هم دوبلور اصلی فیلم است. این فیلم یک درام کمدی ساده و جالب است.

2) پیشنهاد بعدی ما برای تماشای خانوادگی فیلم «گرگ و شیر» است. اگر بچه کوچک دارید این فیلم که دوبله اختصاصی هم دارد ضمن این‌که برای بزرگترها جذاب است بچه‌ها را هم سرگرم می‌کند.

اگر هیجانی و ماجراجویانه دوست دارید

«آنچارتد» یک انتخاب جذاب برای شماست. پراز هیجان، ماجراجویی و اکشن باحال. فیلم داستان دو رفیق است که دنبال یک گنج افسانه‌ای هستند. این فیلم هم دوبله اختصاصی دارد و برای تماشای خانوادگی مناسب است.

اگر اکشن وحشتناک دوست دارید

«اورلرد» داستان چند چترباز است که باید یک هدف مهم را که در اختیار آلمان‌هاست تصرف کنند اما وارد یک ماجرای عجیب و ترسناک می‌شوند. این فیلم مناسب زیر 16 سال نیست و لحظات اکشن و جلوه‌های ویژه جالبی دارد.

اگر ابرقهرمانی دوست دارید

خب «بتمن» و «مرد عنکبوتی» که نیاز به معرفی ندارند؛ پس ما به شما «جاودانگان» را پیشنهاد می‌کنیم. یک فیلم پر از سوپراستارهای هالیوود که داستان نژادی از موجودات فضایی است که هزاران سال از مردم سیاره زمین محافظت کردند و حالا باید در برابر بزرگترین خطر ممکن از سیاره ما مراقبت کنند.

اگر جنایی دوست دارید

«قتل روی نیل» براساس داستانی از آگاتا کریستی» پیشنهاد ویژه ما برای کسانی است که فیلم‌های پر رمز و راز دوست دارند. این فیلم پر از لوکیشن‌های جذاب و تماشایی است و قصه قتل روی کشتی را روایت می‌کند. قتلی که پوآروی کبیر پرده از رازش برمی‌دارد.

اگر فیلم انیمه دوست دارید

اگر طرفدار انیمه‌های ژاپنی هستید «ماکیما، گل موعود» یک انیمه خاص و خوش‌رنگ و لعاب است. انیمه‌ای با داستان نیمه فلسفی و شاعرانه که تماشایش شما را از رویا سیراب می‌کند.

اگر انیمیشن موزیکال دوست دارید

این هم یک پیشنهاد ویژه و شاد که هم بزرگترها را راضی می‌کند هم کوچکترها را. «آواز 2» یک پویانمایی باحال و موزیکال است که در آن حیوانات به‌دنبال برگزاری یک کنسرت بزرگ هستند و باید با موانع آن مقابله کنند.

اگر اهل علمی تخیلی هستید

«بالا رو نگاه نکن» یک علمی تخیلی عمیق و در عین حال بامزه است. فیلمی که بازیگران بزرگی مثل دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در آن بازی می‌کنند و قصه برخورد یک سیارک با زمین است. اشتباه نکنید، با یک فیلم رستاخیزی و پر از جلوه‌های ویژه که پر از آتش و دود است طرف نیستید. فیلم واکنش مردم جهان، رسانه‌ها و سیاستمداران را به این ماجرا روایت می‌کند. یک روایت بامزه….

اگر تاریخی دوست دارید

«پیام‌رسان» با بازی بندیکت کابربچ ماجرای ورود یک تاجر بریتانیایی به یکی از بزرگترین منازعات تاریخ است. این فیلم هم دوبله اختصاصی دارد و از کاربران IMDB هم امتیاز بالایی گرفته است.

اگر ترسناک متافیزیکی دوست دارید

«نامقدس» داستان دختری است که نمی‌تواند صحبت کند اما در یک اتفاق عجیب توانایی تکلم پیدا می‌کند. توجه تمام شهر به این اتفاق جلب شده و با ورود یک خبرنگار که حوزه کارش ماوراطبیعی است ماجرا ابعاد عجیب و جنجالی پیدا می‌کند.

اگر رزمی دوست دارید

«شانگ‌چی و افسانه 10 حلقه» یک اکشن با درونمایه و فرم آسیای شرقی اما محصولی از کمپانی معروف مارول است. این فیلم داستان یک ابرقهرمان شرقی است که مادر و پدرش اساتید هنرهای رزمی بودند اما پدر بعد از مرگ مادر تصمیم می‌گیرد به دهکده جادویی همسرش حمله کند. حالا قهرمان فیلم باید از دهکده مادر برابر پدر و اهریمن‌ها محافظت کند.

منبع: آخرین خبر

395863