تردد در محورهای اردبیل به آستارا نیمه سنگین است

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تردد در محورهای اردبیل به آستارا و خلخال به اسالم درحال حاضر به صورت نیمه سنگین در جریان است.

تصویر تردد در محورهای اردبیل به آستارا نیمه سنگین است

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا شیرین زاده در گفت و گویی، در رابطه با آخرین وضعیت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای اردبیل به آستارا و خلخال به اسالم به صورت نیمه سنگین است و در سایر محورهای استان به صورت روان جریان دارد.

وی با اشاره به وضعیت جوی استان افزود: هم اکنون شاهد آسمانی نیمه ابری تا تمام ابری در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل بوده و در محورهای اردبیل - سراب، اردبیل - سرچم، خلخال - اسالم بارش پراکنده باران همراه با مه گرفتگی گزارش شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: با تلاش همکاران راهداری تمامی محورهای مواصلاتی به غیر از محور کوثر به خلخال که به علت ریزش کوه مسدود شده، سایر محورهای استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

شیرین زاده افزود: مسافران و گردشگران قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها مطلع شوند.

395771