صرفه جویی در هزینه نگهداری و بازسازی خانه با یادگیری ترفندهای فنی

انجام کارهای فنی، یک توانایی فوق العاده برای آنهایی است که میخواهند، هزینه های زندگی خود را تا حدود زیادی کاهش دهند. اگر در خانه خودتان زندگی می‌کنید، می‌دانید که هزینه‌های جاری نگهداری و تعمیرات خانه در بسیاری از اوقات بسیار زیادتر از آن چیزی است که دیگران تصور می‌کنند. اگر شما بتوانید تزیین دکوراسیون و تعمیرات منزلتان را خودتان انجام دهید، می توانید در هزینه های جاری زندگی خود صرفه جویی کنید.
تصویر صرفه جویی در هزینه نگهداری و بازسازی خانه با یادگیری ترفندهای فنی

به گزارش سایت خبری پرسون، در کشورهای غربی این یک شغل رایج است که افراد خانه های قدیمی را خریداری می‌کنند و با بازسازی آنها، ارزششان را بیشتر کرده و سپس به فروش می رسانند. گفته می شود این شغل از مشاغل درآمدزا در کشور های اروپایی و آمریکاست. بسیاری از افراد در کشورهای غربی، با سرمایه گذاری برروی بازسازی خانه ها، مسائل مالیاتی خود را نیز مدیریت می کنند.

بازسازی یک خانه قدیمی نیازمند دانستن کمی ترفند های بازسازی و توانایی فنی معمولی است. حتماً شما هم می توانید به سادگی شروع به بازسازی یک خانه قدیمی کنید و یا حداقل تزیین خانه خود را با دانش فنی خود، مانند یک کاردستی بزرگ، انجام دهید.

هنگامی که شما می خواهید خانه خود را بازسازی کنید قطعاً می توانید در هنگام انتخاب مواد اولیه و ابزارها، کنترل هزینه انجام دهید. همچنین هر آن چیزی که در ذهن خود تصور می کنید را به اجرا بگذارید.

بازسازی خانه می تواند به ارزش خانه شما بیافزاید. اما راه هایی وجود دارد که می توانید خانه خود را بدون بدهی یا غارت پس انداز خود ارتقا دهید. رنگ‌ آمیزی مجدد کاشی‌ ها و تزئین خانه با وسایل تزئینی مانند دیوار کوب ها، هزینه زیادی نخواهد داشت. این تحول و تکامل می‌تواند ارزش زیادی را به خانه شما اضافه کند.

شما نیاز به خریدن یک خانه جدید ندارید. همین سازه کهنسال که الان در آن زندگی می کنید محل مناسبی برای یک خانه گرم باشد. با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که چگونه می توانید با بهترین تزیینات ممکن خانه خود را بازسازی کنید.

1- دیوارهای خانه خود را متحول کنید

دیوارها در اولین جلوه خانه شما نقش مهمی دارند. بیشترین فضای خانه شما را دیوارها به نمایش می گذارند، پس بهتر است برای این مورد بیشتر وقت بگذارید. حتماً بهترین رنگ ممکن را برای دیوارهای تان انتخاب کنید و خودتان رنگ زدن را بر عهده بگیرید. نگران نباشید رنگ زدن با استفاده از غلطک های رنگ زنی که امروزه قابل خریداری هستند بسیار ساده است. فقط به دستور تهیه رنگ و میزان مخلوط کردن رقیق کننده و رنگ که بر روی قوطی آن نوشته شده است، دقت کنید.

استفاده از دیوارکوب هایی که با دستان خود ساخته اید، برای تزیین دیوارها، هزینه شما را بسیار کاهش خواهد داد. همچنین دیوار آویزهای طرح گل که با کاغذ رنگی و یا کاموا ساخته می شوند، می توانند زیبایی دیوارهای شما را دوچندان کنند.

2- رنگ آمیزی درب و پنجره را در الویت بگذارید

بعد از دیوارها، درب و پنجره را می‌توان مهم‌ترین المان نمایش داده شده در خانه شما دانست. رنگی که به دیوارهای خانه شما بیاید را به درب و پنجره ها بزنید. استفاده از رنگ های شاد در بسیاری از اوقات می تواند فوق العاده باشد. در رنگ زدن درب ها میتوانید از طرح‌های مختلفی استنفاده کنید. کاردک های دارای شکلی وجود دارند که می توانند رنگ آمیزی را طرح دار کنند.

3- از گلدان و گلهای تزیینی بسیار استفاده کنید

گیاهان سبز رنگ به خانه شما روحیه زندگی می بخشند. گیاهان آپارتمانی فوق العاده ای وجود دارند که زیبایی خانه شما را دوچندان خواهند کرد. در انتخاب گلدانها نیز به دقت کنید. گلدان گل ها حداقل ۵۰ درصد از زیبایی را تجلی می کنند.

شما می توانید گلدان ها را نیز خودتان بسازید. ساختن گلدان های زیبا با استفاده از قوطی و یا بطری یک کار بسیار ساده اما هنرمندان است و می تواند مانند یک کاردستی با وسایل دور ریختنی هزینه های شما را کاهش بسیاری دهد.

4- نقاط ضعف را با تزئینات مختلف کم اثر کنید

پس از رنگ آمیزی و تزئین خانه با گل ها می توانید نگاهی بیندازید و ببینید که چه نقطه ضعف هایی در کار شما وجود داشته است و آن ها را با لوازم تزئینی بپوشانید. بالاخره در هر کاری ممکن است عیب هایی وجود داشته باشد و برطرف کردن آنها کار سختی نخواهد بود. به عنوان مثال اگر قسمتی از دیوارهای شما کمرنگ شده، می‌توانید با یک قاب عکس، پوستر، دیوارکوب یا دیوار آویز زیبا آن را بپوشانید.

393587