مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین؛

بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: کمک خواهیم کرد تا ۵۰ واحد تولیدی تا پایان سال به چرخه تولید بازگردند.
تصویر بازگشت واحدهای  تولیدی به چرخه تولید

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در جمع خبرنگاران، با اشاره به چشم انداز این شرکت در سال‌جاری بیان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در کلینیک های کسب و کار، مشاوره ها و ستاد تسهیل وجود دارد، کمک خواهیم کرد تا ۵۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگردند.

وی با اشاره به توسعه شهرک ها و سرمایه گذاران جدید گفت: با توسعه شهرک های تقاضامحور که در دستورکار شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قرار دارد زمینه جذب و استقرار واحد‌های صنعتی جدید و اشتغال جدید تا پایان سال ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به فعالیت شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: در حوزه استقرار شرکت های دانش بنیان مزایای خوبی از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در نظر گرفته شده است. اما چشم انداز ما ایجاد کارگاه های صنعتی است که به صورت آماده در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار دهیم.

صفاری عنوان کرد: وقتی بنا شد ایده های شرکت های دانش بنیان تبدیل به فعالیت صنعتی شد، هزینه سرمایه گذاری یکی از موانع اصلی است که مانع تولید صنعتی می شود. ما با ساخت کارگاه های صنعتی و اجاره این کارگاه ها به شرکت های دانش بنیان، زمینه استقرار و تولید صنعتی این شرکت ها را فراهم کرده و هزینه سرمایه گذاری تولید صنعتی را کاهش می دهیم.

391739