حضور پلیس در همه پارک‌ها در روز طبیعت

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در همه پارک‌ها و بوستان‌ها در روز طبیعت برای تامین امنیت و آرامش کنار شهروندان است.
تصویر حضور پلیس در همه پارک‌ها در روز طبیعت

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار «حمید هداوند» با اشاره به اینکه در روز طبیعت ایرانیان طبق رسم و سنت هرساله خود به دامن طبیعت می‌روند و خداوند را به خاطر شروعی دوباره و سرسبزی طبیعت سپاسگزاری می‌کنند، بیان داشت: در روز طبیعت امسال همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی از ساعات اولیه روز تا پاسی از شب که در حقیقت همه مردم به منازل خود بر می‌گردند در سطح شهر و پارک‌ها و بوستان‌ها حضوری فعال و هدفمند دارند تا امنیت و آرامش مردم را تامین نمایند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه همه بوستان‌ها و پارک‌های پایتخت که محل حضور شهروندان در روز طبیعت است را شناسایی کرده‌ایم و گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در روز طبیعت متناسب با موقعیت و وسعت پارک‌ها و بوستانها در آنجا مستقر و گشت زنی انجام خواهند داد، عنوان داشت: همه تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا مردم عزیزمان روزی خوش و آرام و توامان با امنیت و آرامش و انضباط را سپری نمایند.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: بطور جد و با اقتدار با افرادی که به انحا مختلف امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بی‌اندازند برخورد خواهد شد چرا که امنیت و آرامش جامعه و مردم خط قرمز پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سارقان و مجرمان تحت رصد و کنترل پلیس هستند، گفت: دراین روزها گردان‌های موتوری واکنش سریع برای انجام فوریت‌های پلیسی و خدمت‌رسانی سریع‌تر به شهروندان گرامی اندیشیده شده است.

منبع: ایلنا

390449