درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد که در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان سبزوار، 555 کیلو مرفین کشف وضبط شد و 2 سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.
تصویر درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ دوم ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان سبزوار ۵۵۵ کیلو مرفین کشف شد و ۲ سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.

وی افزود: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سبزوار و داورزن و همکاری اطلاعاتی پلیس خراسان جنوبی، باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر شناسایی وبه طور پوششی تحت تعقیب قرار دادند. یگان های عملیاتی پلیس خراسان رضوی در عملیاتی گسترده ۴ خودرو متعلق به این باند را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار ردزنی و برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.

سردار قربان زاده خاطرنشان کرد: در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، ۲ سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند و ۵ قاچاقچی دیگر نیز دستگیر شدند که یکی از آنها به دلیل مجروحیت در درگیری به مراکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: از این باند مسلح ۵۵۵ کیلو مرفین و ۳۲ کیلو تریاک به همراه یک قبضه سلاح گرینف، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح برنو و مقادیری مهمات کشف شد.

389916