بیش از دو و نیم تن درخت تاغ غیر مجاز در نیشابور کشف و ضبط شد



فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اعلام کرد که سه دستگاه خودرو حامل بیش از دو نیم تن درخت تاغ غیر مجاز در شهرستان نیشابور شناسایی و توقیف شد.
تصویر بیش از دو و نیم تن درخت تاغ غیر مجاز در نیشابور کشف و ضبط شد

به گزارش سایت خبری پرسون،سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر سرقت و تخریب درختان جنگلی منابع طبیعی و محیط زیست در بخش میان جلگه نیشابور، افزایش گشت‌های محسوس و مشترک با حفاظت منابع طبیعی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: مأموران پاسگاه انتظامی عشق‌آباد بخش میان جلگه، حین گشت زنی مشترک، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل درخت تاغ مظنون شدند که در بازرسی از این خودرو دو تن و ۵۰ کیلوگرم درخت تاغ کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی گفت: ماموران انتطامی پاسگاه عشق آباد همچنین در عملیات دیگر در بازرسی از یک انبار، حدود ۶۰۰ کیلو گرم درخت تاغ غیر مجاز داخل خودرو سمند کشف و ضمن دستگیری یک متهم، خودرو سمند نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: همچنین ماموران پاسگاه عشق اباد امروز در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شدند که پس از متوقف کردن خودروو بازرسی از آن حدود ۲۰۰کیلو گرم تاغ غیر مجاز دیگر کشف و این راننده را دستگیر کردند.

386925