به زودی توسط شرکت کسب و کار رضوی در مشهد:

از سامانه هوشمند رسیدگی به شکایت کسب و کارهای اینترنتی رونمایی می شود

شرکت کسب و کار رضوی با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن تجارت به زودی از سامانه هوشمند رسیدگی به شکایت کسب و کارهای اینترنتی رونمایی خواهد کرد.
تصویر از سامانه هوشمند رسیدگی به شکایت کسب و کارهای اینترنتی رونمایی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدجواد مشیری مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: توسعه خدمات بر پایه فضای وب و تکنولوژی های به روز دنیا از مهم ترین برنامه های ما در شرکت و کسب و کار رضوی است.

مشیری یکی از کارکردهای مهم نماد الکترونیکی را امکان پیگیری خرید از کسب و کارهای اینترنتی عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این سامانه در بخش کسب و کارهای رضوی مصرف کنندگان می توانند با سهولت بیشتری شکایات خود را پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی ادامه داد: ارائه خدمات الکترونیک دارای سهولت و امن یکی از مهم ترین خواسته های مردم می باشد از این رو شرکت کسب و کار رضوی درصدد افزایش خدمات خود در بستر فضای الکترونیک است.

وی با اشاره به ایجاد برخی مشکلات و اختلاف ها بین مصرف کننده و ارائه دهنده خدمات در بستر کسب و کار رضوی خاطرنشان کرد: به منظور بررسی سریع فرایندهای موجود در سیستم ، سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات به زودی راه اندازی می شود.

386456