فرمانده‌ کل نیروی انتظامی کشور:

خواسته و تاکید ما بازنگری در قانون به‌کارگیری سلاح است

فرمانده‌ کل نیروی انتظامی کشور گفت: پلیس باید با پشتوانه قانونی و مقتدرانه انجام وظیفه کند، امروز خواسته و تاکید ما بازنگری در قوانین و قانون به‌کارگیری سلاح و برخی آیین‌های دادرسی است.
تصویر خواسته و تاکید ما بازنگری در قانون به‌کارگیری سلاح است

به گزارش سایت خبری پرسون،سردار حسین اشتری فرمانده‌کل انتظامی کشور ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز آموزش عمومی شهید مطهری در نیشابور اظهار داشت: از انجا که امنیت خط قرمز پلیس است امروز سربازان ولایت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در هر شرایطی با روحیه جهادی و انقلابی و با اقتدار، تدبیر و برنامه ریزی انجام وظیفه خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که پلیس با تجهیزات نوین و توجه به اصل کارآمدی در مسیر هوشمندی گام برمی‌دارد افزود: ایجاد امنیت و خدمتگزاری به مردم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و نیروی انتظامی کشور یکی از ستون‌های اصلی امنیت کشور به شمار می‌آید.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: پلیس باید با پشتوانه قانونی و مقتدرانه انجام وظیفه کند، امروز خواسته و تاکید ما بازنگری در قوانین و قانون به‌کارگیری سلاح و برخی آیین‌های دادرسی است.

فرمانده کل انتظامی کشور، تصریح کرد: پلیس در موضوع خدمتگزاری به مردم اراده ای راسخ و مستحکم دارد. خوشبختانه امروز امنیت با ثبات و فراگیری درکشور برقرار است و به برکت خون شهدا، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم همیشه در صحنه و مجاهدت مجموعه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی، شاهد این اقتدار و امنیت هستیم.

سردار اشتری عنوان کرد: در راستای تشدید طرح های برخورد با اراذل و اوباش در روزهای گذشته تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت و اراذل با همت پلیس در سراسر کشور دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: وجود مراکز آموزشی انتظامی اثرات بسیار خوبی دارد و ضمن فراهم سازی شرایط آموزشی برای انجام خدمت مقدس سربازی، در ایجاد نظم و امنیت نیز نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به مرکز آموزش عمومی شهید مطهری نیشابور خاطرنشان کرد: امکان ارتقای ظرفیت مرکز تا پنج برابر کنونی وجود دارد و با زمینه سازی زیرساخت‌ها شاهد ارتقای ظرفیت آن خواهیم بود.

384734

مطالب مرتبط