از هفته هفدم لیگ برتر فوتبال

نشست خبری سرمربیان تیم‌های مس کرمان و پدیده مشهد برگزار شد

سرمربی شهر خودرو اعلام کرد که مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و تشکیلات خوبی دارد. از نتایجی هم که در لیگ امسال گرفتند نشان می‌دهند دارای ثبات هستند. علی رغم مدت کوتاهی که در لیگ حضور دارند نشان دادند تیم با ثباتی هستند و امسال دارند به مراتب بهتر نتیجه می‌گیرند و ما از قدرت و توانایی آنها با خبر هستیم.
تصویر نشست خبری سرمربیان تیم‌های مس کرمان و پدیده مشهد برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون،محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده گفت: هدف‌گذاری این تیم در فصل جاری دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان نیست، اما مانع از بلندپروازی و جاه‌طلبی خود و تیمش نخواهد شد.
محمد ربیعی افزود: درباره بازی فردا باید بگویم که به نظر من یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی که پیش رو داریم همین بازی است، به خاطر شرایطی که پدیده در آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه پدیده در هفته‌های گذشته نسبتاً شرایط خوبی داشته است گفت: ما در تیم‌مان با توجه به وقفه بیست و چند روزه لیگ، واقف به این موضوع هستیم که باید با نهایت تمرکز و جدیت در بازی فردا بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: ما تمرینات تیم را پنج شش روز تعطیل کردیم و بعد از آن تمرینات‌ را دنبال کردیم و دو بازی تدارکاتی را هم در این مدت انجام دادیم. از هشت روز گذشته متأسفانه چهار پنج نفر از بازیکنان ما مبتلا به کرونا شدند که این موضوع را رسانه‌ای نکردیم و خیلی ضرب‌الاجلی سعی کردیم شرایط تیم را به لحاظ پزشکی مدیریت کنیم.

ربیعی گفت: تست بازیکنان کرونایی ما دو روز پیش منفی شد، ولی در بازی فردا آنها را در اختیار نخواهیم داشت به دلیل اینکه پنج شش روز در کنار تیم تمرین نکردند.

مجید علیاری را هم به دلیل مصدومیت همسترینگ در بازی فردا در اختیار نداریم. امیدوارم که بازی فردا یک بازی خوب شود و با تلاش مضاعف بتوانیم با امتیازات کامل زمین بازی را ترک کنیم.

وی درباره پیشنهاد گل‌محمدی برای تعطیلی دو هفته‌ای لیگ به دلیل شیوع اُمیکرون افزود: برای تعطیلی مسابقات تصمیم‌گیرنده بهتر سازمان لیگ و کمیته پزشکی ورزشی است. مطمئناً این ویروس سرعت انتشارش بالاتر است و می‌تواند نفرات بیشتری را مبتلا کند و طول درمانش کمتر است.

داود سید عباسی سرمربی شهر خودرو هم در جمع خبرنگاران گفت: در حد توان بازیکن جذب کرده اند و امیدوار است تیمش از این حالت بد خارج شود.

سرمربی شهر خودرو افزود که‌مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و تشکیلات خوبی دارد. از نتایجی هم که در لیگ امسال گرفتند نشان می‌دهند دارای ثبات هستند. علی رغم مدت کوتاهی که در لیگ حضور دارند نشان دادند تیم با ثباتی هستند و امسال دارند به مراتب بهتر نتیجه می‌گیرند و ما از قدرت و توانایی آنها با خبر هستیم.

وی افزود: بچه‌های ما آماده هستند که فردا بتوانیم بازی خوبی را مقابل تیم مس رفسنجان انجام دهیم. به اندازه توان خودمان توانستیم چند بازیکن جذب کنیم. امیدوار هستیم که فردا بتوانند به ما کمک کنند.

سرمربی پدیده در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت: ابوالفضل عکاشه، مهدی شریفی، حسین حیدری، محمد محمدزاده و ابوذر صفرزاده متاسفانه در این بازی همراه ما نیستند.

تیم فوتبال پدیده از مجموع ۱۶ بازی و با کسب پنج امتیاز در رتبه آخر و تیم مس با ۲۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارند.

دیدار این ۲ تیم فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

منبع :خبرگزاری صدا وسیما

383937