سایت اکو 2022 با حضور استاندار مازندران افتتاح شد

در سومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی غرفه مازندران میزبان محمود حسینی پور استاندار مازندران، نمایندگان مجلس و جمعی از خبرنگاران شد.
تصویر سایت اکو 2022 با حضور استاندار مازندران افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این بازدید استاندار با افتتاح سایت اکو 2022 به سوال خبرنگار کمیته مردمی درباره انتخاب مازندران به عنوان پایتخت گردشگر اکو پاسخ داد و در این باره گفت: این رویداد بهترین فرصت برای معرفی جاذبه های گردشگری استان مازندران است انشالله کل شهرستان های مازندران، نهادهای مردمی و گردشگری این آمادگی را پیدا کنند تا تاریخ مازندران را با جاذبه های گردشگری که دارد به جهان معرفی کنند.

وی افزود: همانطور که می دانید مازندران پایتخت کشتی جهان است ما باید کاری کنیم که در گردشگری هم اینگونه باشیم.
در ادامه بازدید صبا کمالی بازیگر سریال به یاد ماندنی پس باران ضمن گرفتن عکس یادگاری با استاندار درباره ظرفیت هنرمندان در بحث گردشگری پرسید و حسینی پور اینگونه پاسخ داد: هنرمندان می توانند در بحث گردشگری استان مازندران پتانسیل و ظرفیت خوبی داشته باشند البته این کار با برنامه‌ریزی و هماهنگی خوب قطعا می تواند انجام شود.
در بخش دیگری از بازدید حاجی زاده نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه 2022 به خبرنگار کمیته مردمی توضیح داد: اگر بتوانیم قابلیت استان را در حوزه های گردشگری به خوبی نشان دهیم، قطعا درآمد بالایی خواهیم داشت، البته این موضوع نیاز به توجه ویژه دولت دارد باید در این باره لایحه و بودجه ای تصویب کند تا بتوانیم استان های شمالی را از طریق این استعدادها، به درآمد زایی و اشتغال زایی برسانیم
وی افزود: باید زیر ساخت‌ها را تعیین کنیم، در استان ظرفیت‌ها مدیریت می شود بنابراین احساس می کنم استان های شمالی باید مدیریت شوند تا در تمام زمینه ها خود کفا باشیم، این اتفاق بایستی در استان مازندران بیافتد.
این نماینده مجلس در پایان گفت: ما در کنار استانداری ایستاده ایم جلساتی هم داشته ایم تا بتوانیم این رویداد را به بهترین نحو انجام دهیم. در این باره رایزنی های زیادی هم انجام داده‌ایم.
منبع: کمیته مردمی رویداد بین‌المللی ساری 2022

382619