بازیگر سریال نوستالژیک پدرسالار مهمان «ما و شما»

فرحناز منافی ظاهر، مهمان امشب مخاطبان کردزبان شبکه سحر در برنامه «ما و شما» خواهد بود. 
تصویر بازیگر سریال نوستالژیک پدرسالار مهمان «ما و شما»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر، امشب میزبان فرحناز منافی ظاهر، هنرپیشه پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون است و درباره سابقه فعالیت هنری اش گفت و گوی صمیمانه ای خواهد داشت.

گفتنی است منافی ظاهر بازیگر سریال نوستالژیک پدرسالار بوده که هم اینک از کانال کردی شبکه سحر درحال پخش است و مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان کردزبان قرار گرفته است. وی از خاطرات خود در ایفای نقشش در این سریال خواهد گفت.

فرحناز منافی ظاهر فعالیتش را در سال 1348 با گویندگی در گروه کودک رادیو و نمایش های رادیویی و از سال 1357 با مجموعه های تلویزیونی از جمله امام علی(ع)، این خانه دور است، روزگار غریب، روز حسرت و در چشم باد و ... آغاز کرده است.

شاخه طوبی، آرزوی پردردسر، عشق سال‌های جنگ، دوران سرکشی، مسافری از هند، حلقه سبز، عملیات ۱۲۵، کلاه پهلوی، ارمغان تاریکی نیز از دیگر کارهای تلویزیونی وی است.

همچنین گهواره‌ای برای مادر، اخلاقتو خوب کن، بیداری، قصه دل‌ها، دختر شیرینی فروش، عروس کاغذی، روز فرشته و ... از فیلم های سینمایی است که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی هنری کامل مهمان، پشت صحنه قسمت های قبل برنامه «ما و شما»، گزارشی از مخاطبان درباره کیفیت برنامه های پخش شده بصورت اسکایپ و پخش موسیقی کردی از بخش های دیگر برنامه امشب خواهد بود.

«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی سوم بهمن ماه، ساعت 22 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

381389