قایم‌باشک بازی کردن جمشید مشایخی و جمشید گرگین

مهمان این هفته برنامه «سریالیست» جمشید گرگین بود که از خاطراتش در عرصه بازیگری سخن گفت.

تصویر قایم‌باشک بازی کردن جمشید مشایخی و جمشید گرگین

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی، برنامه «سریالیست» که با اجرای پدرام کریمی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود، چند شب پیش، میزبان جمشید گرگین، بازیگر و مجری تلویزیونی پیشکسوت بود.

جمشید گرگین در آغاز این برنامه، گفت: «اولین کار تصویری من، فیلم «صدای صحرا»، به نویسندگی و کارگردانی نادر ابراهیمی بود. فیلمنامه کار بسیار خوب بود که در تبدیل به فیلم، متاسفانه آن‌چه باید می‌شد، نشد.»

این بازیگر و مجری تلویزیونی ادامه داد: «از این کار خاطرات بسیار زیادی دارم، از جمله این‌که هم‌اتاقی جمشید مشایخی بودم؛ در واقع هم‌چادری بودیم، چون توی دشت زندگی می‌کردیم و همه عوامل در چادر زندگی می‌کردند. عصرها که از کار برمی‌گشتیم، چون تفریحی دیگر نبود، پشت‌چادرها چشم می گذاشتیم و قایم‌باشک‌بازی و سُک سُک می‌کردیم.»

او افزود: «من در آن دوره خیلی به آقای مشایخی، نزدیک و علاقه‌مند شدم. حتی بسیاری همان زمان می‌گفتند ما دو نفر، خیلی شبیه هم هستیم. این بازی، آن‌قدر برای ما مفرح و سرگرم‌کننده بود که بعدها، حتی در محافل رسمی هم که همدیگر را می‌دیدیم، اول از هر حرفی، به شوخی می‌گفتیم «سُک، سُک» و دیگران با تعجب ما را نگاه می‌کردند.»

«سریالیست»، برنامه‌ای از شبکه یک سیماست که به بررسی سریال‌های تازه و قدیمی تلویزیون و گفت‌وگوهای خاطره‌محور با هنرمندان پیشکسوت می‌پردازد.

380987