فردا با برگزاری افتتاحیه زده خواهد شد؛

سوت آغاز نهمین المپیاد ورزش محلات در یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در جمع خبرنگاران از برگزاری نهمین المپیاد ورزش محلات در یزد خبر داد.
تصویر سوت آغاز نهمین المپیاد ورزش محلات در یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری نهمین دوره المپیاد ورزش محلات در یزد خبر داد و گفت: در 8دوره گذشته استقبال خوبی از این مسابقات شده به گونه ای که در آخرین دوره 10 هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده که یک رکورد برای یزد محسوب می شود.

وی ادامه داد: با برگزاری موفق این دوره ها یزد توانسته در حوزه المپیاد کلان شهرها به خوبی دیده شود و بر همین اساس امسال با مدل ورزش محلات یزد در 19 کلان شهر المپیاد محلات برگزار خواهد شد.

صداقت رویکرد ویژه این دوره از المپیاد را رویکرد محله محوری عنوان کرد: در حال حاضر ثبت نام ها به صورت عمومی صورت می‌گیرد و بنا داریم از سال آینده ثبت نام ها را به صورت محله محوری انجام دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال آتی المپیاد ابراز داشت: از سال آینده مسابقات از سطح محلات شروع و سپس برگزیدگان به المپیاد شهری و ملی که در 19 کلانشهر ها برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

وی تقویت ورزش محلی را از اهداف این المپیاد عنوان کرد و گفت: در این دوره به جای رژه انجمن های ورزشی، نمایندگان محلات 40 محله یزد رژه خواهند رفت.

صداقت با اشاره به بودجه 800 میلیون تومانی مصوب شورای قبل برای برگزاری این رویداد اضافه کرد: این دوره در 40 رشته ورزشی از فردا با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و 23 اسفندماه همزمان با روز جوان به کار خود پایان خواهد داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ثبت نام در ابن رویداد ورزشی از 20 دی ماه آغاز شده و تا 13 اسفندماه ادامه دارد البته علاقه مندان تا 48 ساعت قبل از شروع مسابقه هر رشته ورزشی برای ثبت نام در آن رشته فرصت دارند.

380856