تله فیلم “من یک زن هستم” مراحل پیش تولید خود را طی می کند

پیش تولید تله فیلم من یک زن هستم درخصوص زندگی شخصی یک بانوی سرپرست خانواده و مشکلات روزمره وی کلیدخورد.
تصویر تله فیلم “من یک زن هستم” مراحل پیش تولید خود را طی می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی پرستو نصرتی کلید خورده و زندگی یک بانوی سرپرست خانواده در یک کلانشهر را مرور می کند.

نصرتی کارگردان این اثر اجتماعی در گفت وگو با پرسون گفت: نگارش این فیلمنامه براساس واقعیتی است که در جامعه اکثر زنان با آن در قالب‌ های مختلف مواجه می شوند، این داستان طی چندین ماه بر اساس تحقیق و بررسی شرایط یک زن تنها که سرپرست خانواده می‌باشد نوشته شده است.

وی ادامه داد: این داستان درخصوص زنی است که در یک فروشگاه نان فانتزی کار می کند که مورد اذیت و آزارها و رفتارهای ناشایست برخی از اطرافیان قرار می گیرد .

گلنار شخصیت اصلی این تله فیلم مجبور می شود از آن محیط خارج شود و در ادامه اتفاق هایی برای او می افتد که داستان این فیلم را رقم می زند.

گفتنی است، این داستان به قلم اصغر ولی نژاد نوشته شده و تهیه کننده و کارگردانی این اثر را پرستو نصرتی بر عهده دارد.
از عوامل فنی این فیلم می توان اصغر ولی نژاد به عنوان مدیر فیلم برداری، کوروش قورچیان صدابردار، مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای رضا براتی، دستیار کارگردان نیما قربانی، عکاس وحید مینا، پشتیبانی و تولید فرزاد درودگر اشاره کرد.

این تله فیلم با بازی مهدی امینی خواه، مهرداد فلاحتگر، عباس مرادی، احمد ایرانمهر و هلیا اکرانی، معصومه کاظمی و فرحناز صولتی جلوی دوربین می رود.

380255