بازداشت پسر پلید در نقش خواستگار دختران

پسر پلید در نقش خواستگار دختران هرمزگانی را فریب می داد.
تصویر بازداشت پسر پلید در نقش خواستگار دختران

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید دختر جوان خبر داد و اعلام کرد: افرادی که اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آسایش مردم در فضای مجازی می کنند متخلف محسوب شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی با مرجوعه قضایى به پلیس فتا و درخواست رسیدگى به شکوائیه خود مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر خصوصی به قصد اخاذی، پرونده اولیه تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
دستگیری عامل اغفال دختران جوان در تلگرام

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی های فنی اولیه مشخص شد متهم با اغفال دختر جوان با وعده ازدواج اقدام به ایجاد رابطه دوستی با وی نموده و با بدست آوردن فیلم وعکس خصوصی از دختر جوان و با ارسال پیام هایی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام این دختر را تهدید به انتشار عکس و فیلم های خصوصی اش در صورت عدم واریز وجه درخواستی کرده است.

سرگردبهمنی بیان داشت: با اقدامات تخصصی سایبری صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس، متهم شناسایی و با توجه به حساسیت موضوع متهم دستگیرشد در ادامه ادله دیجیتال فرد اغفال کننده جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفت که با دستور قضایی عکس های شاکی از گوشی همراه متهم حذف و پرونده به همراه متهم تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان به مجرمان سایبری هشدار داد: هرگونه تهدید و اغفال کابران فضای مجازی با پاسخ قاطع پلیس فتا روبرو خواهد بود و کسانی که بخواهند امنیت شهروندان در شبکه های اجتماعی را مختل کنند برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

سرگرد بهمنی گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره گیری 096380 مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.

منبع: رکنا

374696