بازگشایی پیست اسکی توچال تهران

رئیس هیات اسکی استان تهران گفت: پیست اسکی توچال در فصل ورزشی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ امروز (یکشنبه) ۲۳ آبان ماه با حضور رئیس فدراسیون، فرماندار شمیرانات، مسئولان ورزشی و تله کابین بازگشایی شد.
تصویر بازگشایی پیست اسکی توچال تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی ساوه شمشکی روز یکشنبه اظهار کرد: پیست توچال به صورت آزمایشی از روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

رییس هیات اسکی استان تهران با اشاره به اینکه پیست اسکی توچال از امروز تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده برای علاقه مندان دایر است اضافه کرد: امسال به علت بارش ها در البرز مرکزی، برف مناسبی در ارتفاع ۴ هزار متری توچال وجود دارد و علاقه مندان به این ورزش باید به نکات ایمنی و تذکرات لازم رعایت کنند تا با سلامت کامل به خانه های خود باز گردند.

وی با اشاره به اینکه کمتر از ۷۵ روز تا آغاز مسابقات اسکی ۲۰۲۲ چین مانده افزود: از روز گذشته آمادگی اردوهای تیم ملی در بخش آلپاین و اسنوبرد با حضور ملی پوشان زن و مرد آغاز شده و از دی ماه، انتخاب در لیگ در بخش اسکی آلپاین، اسنوبرد و صحرا نوردی به ترتیب در پیست های اسکی توچال، دربندسر، دیزین و امامزاده هاشم انجام خواهد شد.

به گفته ساوه شمشکی، تیم ملی کشورمان در بخش آلپاین، اسنوبرد و صحرا نوردی در مسابقات المپیک شرکت خواهد کرد.

370878