جدیدترین مدل های موی مردانه پرطرفدار 2021

علی رغم چیزی که بیشتر افراد فکر می کنند مدل موهای زیادی برای آقایان در انواع کوتاه، متوسط و بلند وجود دارد.
تصویر جدیدترین مدل های موی مردانه پرطرفدار 2021

مدل مو یکی از تاثیرگذارترین آیتم‌ها روی استایل و ظاهر مردان است. از همه بیشتر پسران جوان و نوجوان‌ها به دنبال مدل موی مردانه 2021 هستند و امسال با متنوع‌ترین مدل موهای ترند شده مواجه شدند که انتخاب را کمی سخت کرده است. در این مطلب انواع مدل موی ترند و پرطرفدار در دنیا را برای آقایان خواهیم گفت.

فِید بلند مدل کویف (High Fade Quiff Haircut)

مدل موی کویف یک مدل موی محبوب در دو سال گذشته بوده است. منظور از کویف مدل موهایی است که از انتها به سمت جلو شانه شده و قسمت­های جلویی به عقب شانه می‌­شوند. با فِید ایجاد­شده در بغل سر تمرکز بیشتر روی قسمت به هم ریخته­­ بالا قرار می­‌گیرد..مدل موی مردانه ۲۰۲۰

مدل مو باز BUZZ

شاید کلمه Buzz, شما را یاد یک قیچی بیاندازد. دلیل آن هم این است که این مدل، جزء کوتاه ترین مدل های مو می باشد. معمولاً این مدل را برای سربازان استفاده می کنند، اما می تواند یک انتخاب عالی برای افرادی باشند که در طول روز بسیار فعال هستند و نمی توانند هر روز به موهای خود برسند. کافیست که مو را در این مدل کوتاه کنید و به هیچ رسیدگی اضافی نیاز نخواهید داشت.

پیشنهاد می شود که این مدل مو را خودتان در خانه کوتاه کنید. با این کار می‌توانید کوتاهی و بلندی موهای تان را خودتان انتخاب کنید. همچنین می توانیم خط ایجاد شده روی مو را کمی بالا و پایین کنید و گوشه های آن را طوری بزنید که انگار پیشانی شما بلند تر است. این خط قوس دار که تا ابروی شما ادامه پیدا کرده، باعث می شود که دیگران متوجه نشوند که این هم جزئی از مدل موی شما می باشد.

مدل موهای صاف شانه شده به سمت عقب (Modern Slicked Back)

نمونه­ای عالی از یک مدل کلاسیک. اما در این مدل قسمت بالایی مو حالت طبیعی‌تری دارد و مثل روش­های سنتی نیست که با یک ژل براق­کننده به مو حالت بدهند، در عوض موها با باد سشوار به عقب شانه می­‌شوند که حالتی طبیعی به موها می‌­دهد، و در آخر از یک ژل مات استفاده می‌­کنند.مدل موی مردانه ۲۰۲۰

مدل موی شرقی آیوی لیگ

این مدل مو از دو نوع قبلی بلند تر است. به طوری که می توانید گوشه های آن را تا آنجا که میخواهید بلندتر هم بزنید. موها در ناحیه پیشانی معمولا به سمت بالا می روند. این موها را باید رو به بالا شانه کنید. از لحاظ سنتی بهتر است که این موها کوتاه باشند، اما افراد مدرن ترجیح می دهند که از نوع بلند آن استفاده کنند.

موهای یک­طرفه (Side Part)

برای این مدل باید از محصولی استفاده کنید که کمی موهای شما را براق کند. کمی از ژل براق­ کننده را به موهای مرطوب بزنید و موها را شانه کنید. برای حجم دادن هم می‌­توانید از سشوار استفاده کنید.مدل موی مردانه ۲۰۲۰

مدل موی سزار

مدل موی سزار، یک کوتاهی موی مردانه می باشد که توسط جولیو سزار ابداع شده است. این مدل موی کوتاه چتری های بسیار کوتاه دارد و به انواع موها می آید. موهای ضخیم و حتی نازک نیز می‌توانند از این مدل مو استفاده کنند. اگر تار موی نازکی دارید، حتما از این مدل استفاده کنید، زیرا باعث می شود که موهای شما ضخیم تر به نظر برسند. این مدل مو بسیار شبیه مدل موی ماهوتی می باشد. تنها تفاوت آن این است که مدل سزار بلندتر از دو نوع قبلی است.

مدل موهای خردشده (Textured Haircut)

یک مدل موی جذاب با فید کم. این مدل مو گزینه‌­های زیادی را برای حال‌ت­دهی به موها می‌­دهد. می‌­توانید با یک شانه این مدل را بصورت نامرتب یا مرتب حالت دهید.مدل موی مردانه ۲۰۲۰

مدل موی نواری

قیچی روی این کوتاهی مو به خوبی مانور می دهد. این نوع مو کلاسیک محسوب می شود و نوک آن بلند تر است که معمولا آن را به سمت بالا جمع می کنند. تقریبا اندازه این مو متوسط است و میتوان مدل های مختلفی را روی آن اعمال کرد.

369662