معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد عنوان کرد؛

شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد را ۳۰ تیم اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ نفر به مدت ۴۸ ساعت در این گروه‌ها مشغول به تولید محتوا خواهند شد.
تصویر شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد،

آئین افتتاحیه سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

سرهنگ علی نوری زاده در این مراسم با بیان اینکه امروزه دشمن در جنگ نرم و فضای مجازی به دنبال آسیب زدن به جمهوری اسلامی است گفت: فعالیت در این فضا و مدیریت آن بسیار حائز اهمیت بوده و باید نسبت به انجام فعالیت‌های اثربخش در این زمینه دقت نظر داشت.

وی با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی هر زمان که مردم پای به میدان عمل گذاشتند، نتایج بسیار خوبی حاصل شد، افزود: علت اینکه دفاع مقدس به‌خوبی مدیریت شد و توانست به اهداف خود دست یابد، حضور آگاه و خردمندانه مردم چه در جبهه‌های نبرد و چه در پشت جبهه بود، این مسئله آنچنان اثرگذار بوده که امروزه کتاب‌های نظامی دنیا به موضوع و جنبه‌های دفاع مقدس می‌پردازند.

نوری زاده با بیان اینکه متاسفانه ما در استفاده و تولیدات در فضای مجازی با عقب‌ماندگی مواجه هستیم، اضافه کرد: دشمن از این فضا به‌خوبی بهره می‌گیرد و با سرعت در حال پیش رفتن است و اگر بخواهیم با تهدیدات و توطئه‌های آنها مقابله کنیم باید نسبت به فعالیت‌های خود در این خصوص توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، استفاده از توان مردمی در جهت بالابردن تولیدات و افزایش کیفیت تولیدات در فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی دارد یک بسیجی هستند و می‌توانند در بخش‌های مختلف فعالیت و برای کشور مفید باشند.

وی اظهار داشت: در دو دوره قبلی این رویداد در استان یزد در حوزه انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای و محتوای دیگر شاهد تولیدات بسیار خوبی بوده‌ایم که در این دوره نیز بدون شک به این شکل پیش خواهد رفت.

نوری زاده با بیان اینکه ۵۸۰ تیم در کشور به مدت ۴۸ ساعت در این رویداد مشغول به تولیدات در حوزه دیجیتال خواهند بود، افزود: نزدیک به ۲ هزار نفر در سراسر کشور در حوزه انیمیشن، بازی و محتواهای دیگر تولید خواهند داشت و یک رویداد عظیمی را ایجاد خواهد کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد را ۳۰ تیم اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ نفر به مدت ۴۸ ساعت در این گروه‌ها مشغول به تولید محتوا خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه فضای مجازی نباید انفعالی عمل کرد، افزود: ما باید پویا باشیم و قبل از اینکه دشمن در این حوزه توطئه‌های خود را عملی کند، نسبت به خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

369096