2 روستای سخت‌گذر در شهرستان کوهرنگ از نعمت برق برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: 2 روستای دره اشکفت در منطقه بیرگان و دره رزگه در موگویی شهرستان کوهرنگ با صرف 18 هزار میلیون ریال اعتبار و با احداث سه هزار و 900 متر شبکه فشار متوسط هوایی، احداث سه هزار و 450 متر شبکه فشار ضعیف و نصب چهار دستگاه ترانسفورماتور توزیع برق‌دار شده است.
تصویر 2 روستای سخت‌گذر در شهرستان کوهرنگ از نعمت برق برخوردار شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از استان چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از برق‌دار شدن 2 روستای دره اشکفت در منطقه بیرگان و دره رزگه در موگویی شهرستان کوهرنگ با صرف 18 هزار میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: این 2 روستا با احداث سه هزار و 900 متر شبکه فشار متوسط هوایی، احداث سه هزار و 450 متر شبکه فشار ضعیف و نصب چهار دستگاه ترانسفورماتور توزیع برق‌دار شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 99.3 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت برق برخوردار هستند.

وی افزود: برق‌رسانی به روستاهای دور افتاده از سیاست‌های اصلی وزارت نیرو و اولویت‌های کاری این شرکت است.

فرهزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر 747 روستا در سطح استان دارای روشنایی است، اضافه کرد: نبود جاده دسترسی، کوهستانی و سخت‌گذر بودن و پراکندگی روستاها از مهم‌ترین مشکلات برق‌رسانی به روستاهای دور افتاده است.

منبع: فارس

366412