در هفته تربیت بدنی؛

۱۶ پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش در یزد افتتاح می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ۱۶پروژه را در هفته تربیت بدنی با حضور وزیر ورزش به بهره برداری خواهیم رساند که اکثرا با مشارکت مردم، خیرین، دهیاران، بخشداران و فرمانداران عملیاتی شده است.
تصویر ۱۶ پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش در یزد افتتاح می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد با تبریک این هفته و همچنین تبریک روز پارالمپیک با اشاره به برنامه های تدوین شده در این هفته گفت: این برنامه ها نماد فعالیت های تربیت بدنی در طول سال بوده و مردم اگر جذب ورزش می شوند مدیون اطلاع رسانی اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به روند رو به رشد ورزش همگانی و قهرمانی در استان یزد گفت: در ۵ سال گذشته در ورزش همگانی و همگانی کردن ورزش رتبه اول را کسب کردیم و خوشبختانه تعامل دستگاه ها نیز در زمینه ورزش بسیار خوب بوده به نحوی که تمامی نهادهای استان در مناسبت های مختلف ورزش را یکی از برنامه ها شاخص خود قرار دادند.

شریعتی در بخش دیگری از سخنانش به حضور بیش از ۱۰۰تیم ورزشی از استان در لیگ های مختلف کشور اشاره کرد و ابراز داشت: هم در بحث ورزش قهرمانی و هم در بحث زیرساخت ها اقدامات خوبی صورت گرفته و بیش از ۲۳۵هزار متر مربع استاندارد به فضای ورزشی استان اضافه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از اتمام حدود ۸۰پروژه نیمه تمام خبر داد و گفت: ۷۶ زمین چمن مصنوعی به سرانه ورزشی استان اضافه کردیم و ۱۶پروژه را نیز در هفته تربیت بدنی با حضور وزیر ورزش به بهره برداری خواهیم رساند که اکثرا با مشارکت مردم، خیرین، دهیاران، بخشداران و فرمانداران عملیاتی شده است.

365752