مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد:

آزادسازی ۳۸ هکتار از اراضی راکد شهرک‌های صنعتی استان در نیمه نخست سال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان این‌که بیش از ۳۸ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف و آزاد شده است، اظهار داشت: این میزان زمین با فسخ ۱۰۹ فقره قرارداد راکد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان آزاد شد.
تصویر آزادسازی ۳۸ هکتار از اراضی راکد شهرک‌های صنعتی استان در نیمه نخست سال

به گزارش سایت خبری پرسون از استان سمنان، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان این‌که بیش از ۳۸ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف و آزاد شده است، اظهار داشت: این میزان زمین با فسخ ۱۰۹ فقره قرارداد راکد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان آزاد شد.

آل‌بویه بیان کرد: ۱۵ جلسه هیأت حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در ۶ ماه ابتدایی امسال برگزار شد.

وی تصریح کرد: ۲۸۲ فقره قرارداد با مساحت بیش هشت هکتار برای ادامه فرایند سرمایه‌گذاری، مهلت دوباره بهره‌برداری اعطا و ۱۲ فقره قرارداد نیز از دستور کار خارج شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌ها برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و آماده‌سازی زمین به منظور استقرار سرمایه‌گذاران راکد و معطل نگه داشتن زمین‌ها به معنای اتلاف منابع و هزینه‌های انجام شده است.

آل‌بویه افزود: فسخ قرارداد در خصوص متقاضیانی است که به تعهدات در قرارداد عمل نکردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: زمین‌های بازپس گرفته شده به متقاضیان جدید سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود.

کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

منبع: خبر آنلاین

364624