کدام نمادها بیشترین رشد قیمت را داشتند؟

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
تصویر کدام نمادها بیشترین رشد قیمت را داشتند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 2هزار و 601و احدی در ارتفاع یک‌ میلیون و 424 هزار و 719 واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 582 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4 هزار و 806 میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 98 هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنعتی ملی، پارس الکتریک و معدنی دماوند بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 2میلیارد و 787 میلیون ورقه به‌ارزش 32 هزار و 766 میلیارد تومان در 666ه زار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 51 واحد افت کرد و در ارتفاع 20 هزار و 806 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند شیروان قوچان و بجنورد و آ س پ بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

352248