آیا پذیرش رمزارزها سریع تر می شود؟

ترازنامه فدرال رزرو به 8.357 تریلیون دلار رسید

هفته گذشته ترازنامه فدرال رزرو ایالات متحده به بالاترین حد خود در تاریخ رسید. آیا دارایی های فزاینده فدرال رزرو با رقم شگفت انگیز 8.357 تریلیون دلار سرعت پذیرش رمزارز را تسریع می بخشد؟
تصویر ترازنامه فدرال رزرو به 8.357 تریلیون دلار رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، فدرال رزرو بروزرسانی ترازنامه خود را منتشر کرد؛ گزارش این هفته بسیار مبهم بود و 8 میلیارد دلار دیگر از دارایی های خریداری شده در این مدت را نشان داد.

بانک مرکزی ایالات متحده مشغول جمع آوری اوراق بهادار با وثیقه و اوراق خزانه داری بوده و آنها را با دلارهای جدیدی که به تشخیص خود ایجاد می کند خریداری کرده است.

ترازنامه فدرال رزرو به رکورد جدید رسید

ترازنامه فدرال رزرو در حال حاضر به رقم باور نکردنی 8.357 تریلیون دلار رسیده است. آیا در حال شکل گیری حباب دلار هستیم؟

سرازیر شدن پول تازه ایجاد شده به زیرساخت های مالی نهادی آمریکا، نرخ بهره را در اقتصاد دلار آمریکا نزدیک به صفر نگه می دارد.

هدف از این کار در اصطلاح فدرال رزرو این است که به آن کمک کند تا به تعهدات دوگانه خود از سوی کنگره برای تثبیت قیمت ها و افزایش اشتغال دست یابد.

اعتبار به عنوان اقتصاد پول

اما در واقع، هدف این است که قیمت ها به طور پیوسته و آسان افزایش یابد، بنابراین کاربران دلار تشویق می شوند که دلارهای خود را زودتر خرج کنند نه اینکه آنها را نگه دارند و منتظر هزینه شوند.

پول گرایان مایلند که کالاها و پول بیشتری در مبادله باشد و از تسهیل کمی برای چرب کردن چرخ های بازار استفاده کنند.

آنها همچنین از وقوع تورم می ترسند، زیرا جروم پاول(Jerome Powell) در مورد رکود اقتصادی ناشی از تورم در طول و قبل از همه گیری کروناویروس هشدار داد.

استقراض با سود صفر درصد واقعاً یک معامله بزرگ است ، در واقع به نوعی غیرممکن عالی است. هیچ کس که نتواند مقدار بیشتری از پول خود را بنا به صلاحدید خود برای وام دادن ایجاد کند، بدون بهره، وام خود را قرض می دهد. این یک ساختار مصنوعی از سیستم پولی است که در امور شخصی یا تجاری کسی معنا ندارد.

پس چه کسی هزینه آن را پرداخت می کند؟ همه چیزهایی را خریداری می کنند که هزینه بیشتری دارند. قیمت بالای مواد غذایی و کالاها به آن سودهای صفر درصد یارانه می دهد. قیمت بالاتر سهام و قیمت مسکن، و افزایش شهریه با این همه بدهی کم بهره برای بازپرداخت آن.

آیا بانک های مرکزی سرعت پذیرش رمزارزها را تسریع می بخشند؟

همانطور که Nasdaq اخیراً گزارش داده است:

“ترس از تورم با انقباض اقتصادی و محرک دولت در افزایش عرضه جهانی پول آشکار است. بیت کوین خود را به عنوان یک محافظ کامل در برابر تورم قرار داده است. برخلاف ارز فیات ، بیت کوین توسط بانک مرکزی تنظیم نمی شود. “

گزارش نزدک تأکید کرد که این روایت چقدر قوی است، سرمایه گذاران چقدر به آن اعتقاد دارند و عملکرد بیت کوین در برابر دلار چقدر معتبر بوده است. بنزینگا( Benzinga) با توصیه به خوانندگان در مورد چگونگی قرار دادن رمزارزها به عنوان بخشی از نمونه کارها ضد تورم، هشدار داد:

“با افزایش نرخ بهره مصرفی ایالات متحده به بیش از 5.4% ، تورم در حال حاضر به طرز کاملاً واقعی موجود است، سرمایه گذاران که به تخصیص سبد دارایی های خود توجهی ندارند ممکن است در آینده قدرت کاهش هزینه های بلندمدت خود را کاهش دهند.”

در حالی که فدرال رزرو در اصل پول دیگران را نادیده گرفته و آن را با بهره صفر وام می دهد، سرمایه گذاران در سیستم عامل های وام دهی ارزهای دیجیتال دیفای (تأمین مالی غیر متمرکز) پول خود را برای سود سالانه عظیم و گاه دو رقمی وام می دهند. در همین حال، دیگران پس انداز خود را در دارایی های دیجیتال تورم مانند بیت کوین قرار می دهند.بانک های مرکزی با هر دور چاپ پول نقدینگی را به بانک های غیر متمرکز منتقل می کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cryptopotato

339362