نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

ضرورت ساخت مدارس ایمن در بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از فضای ایمن و استاندارد حق تمامی فرزندان ماست بنابر این همه مجموعه وظیفه دارند در ساخت و مشارکت مدارس تلاش کنند.
تصویر ضرورت ساخت مدارس ایمن در بروجرد

به گزارش پرسون از لرستان، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خرسندیم که در معیت مدیرکل نوسازی مدارس استان و تعدادی از خیرین، دو مدرسه شش کلاسه در بخش مرکزی و اشترینان افتتاح شد.

وی افزود: این دو مدرسه به همت شرکت خصوصی ساخته شده است البته از زحمات خیرین و پیمانکار تشکر و قدردانی می‌کنیم که به تعهدات خود عمل کرده و فضا های آموزش را در اختیار نونهالان قرار می‌دهند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: بچه ‌های امروز ما آینده سازان این مرز و بوم هستند که کشور عزیزمان را باید اداره کنند بنابراین نیاز آنها برای آموزش باید در هر مقطعی که هست برآورده شود و امیدواریم که شاهد بهتر شدن ناوگان آموزشی در بروجرد و سایر شهرستان های استان لرستان باشیم تا به اهداف انقلاب نزدیک‌ تر شویم.

وی بیان کرد: این 21 کلاس در قالب شش فضای آموزشی با زیر بنای بیش از 3000 متر مربع تحویل دانش‌آموزان بروجردی می‌شود.

وی تاکید کرد: برای ساخت این فضای آموزشی، مجموعه نوسازی مدارس، اعتباری بیش از 12 میلیارد تومان اختصاص داده است و این نکته حائز اهمیت است که هر شش فضای آموزشی را با مشارکت خیرین توانستیم تکمیل کنیم و به بهره‌ برداری برسانیم.

مقصودی با اشاره به ایمن بودن فضا های آموزشی خاطر نشان کرد: استفاده از فضای ایمن و استاندارد حق تمامی فرزندان ماست و همه مجموعه وظیفه دارند در ساخت و مشارکت مدارس تلاش کنند.

منبع: تسنیم

339252