دیدار مقامات خزانه داری ایالات متحده و مدیران صنعت مالی برای بحث در مورد استیبل کوین

بر اساس مقاله رویترز در روز جمعه، مقامات وزارت خزانه داری ایالات متحده این هفته جلساتی را با مدیران خدمات مالی برای بحث در مورد خطرات و مزایای استیبل کوین برگزار کردند.

تصویر دیدار مقامات خزانه داری ایالات متحده و مدیران صنعت مالی برای بحث در مورد استیبل کوین

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مطلب که به سه منبع ناشناس اشاره شده، آمده است که در جلسات بانک ها و سایر سازمان ها، از جمله جلسه روز جمعه، مقررات احتمالی و موضوعات مرتبط بررسی شده است.

به گفته دو منبع، مقامات خزانه داری پرسیدند که در صورت افزایش چشمگیر رمزازهای ثابت یا همان استیبل کوین ها، آیا نیاز به نظارت مستقیم دارند یا خیر.

مقامات همچنین سوال کردند که اگر بسیاری از افراد سعی کنند تقریبا همزمان همزمان استیبل کوین خود را به پول نقد تبدیل کنند، چگونه ممکن است ریسک های احتمالی محدود شوند و اینکه مهمترین سکه های باثبات باید دارای پشتوانه های سنتی باشند.

علاوه بر این، جلسات نحوه ساختاربندی و استفاده از سکه های پایدار و اینکه آیا ساختار نظارتی کافی برای رسیدگی به نگرانی های امنیتی وجود دارد را بررسی کردند.

به گفته فردی که در مقاله ذکر شده است، به نظر می رسید که مقامات در حال جمع آوری اطلاعات بوده و در مورد اقدامات احتمالی نظارتی اظهار نظر نکرده اند.

جان ریزو (John Rizzo)، سخنگوی خزانه داری در بیانیه ای که به نقل از رویترز مطرح شده است، گفت که در بررسی “مزایا و خطرات احتمالی سکه های پایدار برای کاربران، بازارها یا سیستم های مالی”، با طیف وسیعی از ذینفعان ملاقات کرده است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: Coindesk.com

338857