مدیرعامل شرکت فراورده‌های زیتونی آیاتای زنجان:

شهرک صنعتی نسبت به واگذاری زمین‌ها ملاحظات بیشتری کند

مدیرعامل شرکت فراورده های زیتونی آیاتای گفت: شهرک صنعتی باید نسبت به واگذاری زمین‌ها ملاحظات و دقت بیشتری را اعمال کند.
تصویر شهرک صنعتی نسبت به واگذاری زمین‌ها ملاحظات بیشتری کند

وحید قربانیان مدیر عامل شرکت فراورده های زیتونی آیاتای در گفت‌وگو با رسانه سایت خبری پرسون از استان زنجان، اظهار کرد: شهرک صنعتی به عنوان یک متولی باید نسبت به واگذاری زمین‌ها دقت بیشتری کند و زمین‌ها را در اختیار افرادی قرار دهد که دارای پروانه، طرح و ایده کارافرینی هستند.

وی افزود: شرکت‌های صنعتی همچنین باید نسبت به قیمت‌گذاری زمین‌ها برای امر خرید و فروش توسط ابزارهای قانونی که در اختیار دارد اعمال مدیریت کند.

مدیرعامل شرکت فراورده‌های زیتونی آیاتای در خصوص میزان تولید ماهانه این شرکت عنوان کرد: شرکت فراورده‌های زیتونی آیاتای ماهانه نزدیک به ۵۰ تن تولید دارد.

قربانیان خاطرنشان کرد: شرکت فراورده‌های زیتونی آیاتای این ظرفیت را دارد که حجم تولید خود را به میزان 120 تن در ماه افزایش دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند تصریح کرد: شرکت فراورده‌های زیتونی آیاتای تعداد پرسنل خود را در آینده نزدیک به 100 نفر افزایش خواهد داد. البته این شرکت ظرفیت اشتغال‌زایی برای حدود ۴۰۰ نفر را نیز خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت فراورده‌های زیتونی آیاتای با اشاره به اینکه این شرکت پس از گذراندن روزهای سخت، تلاش‌ها و پشتکار فراوان به این نقطه رسیده است افزود: رنج های فراوانی برای برندگذاری این شرکت، اخذ مجوز و گرفتن تسهیلات کشیده شده است.

قربانیان با بیان اینکه هیچ سرمایه اولیه‌ای برای خرید دستگاه آلات، خرید مواد اولیه و گرفتن پرسنل در این شرکت وجود نداشته است، تاکید کرد: این شرکت استارت کار خود را در زمستان 96 با تولید روزی سه تن آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌آلاتی که در شروع کار خریداری شده بود در ابتدا منجر به مرجوع شدن بسیاری از اجناس شده بود، عنوان کرد: با تلاش‌های فراوان دستگاه‌آلات به کلی عیب‌یابی و تعمیر شد، به گونه‌ای که تنها چارچوب آن دستگاه به حالت اولیه خود مانده است.

مدیرعامل شرکت فراورده‌های زیتونی آیاتای خاطرنشان کرد: امروز این شرکت تولیدی به نقطه‌ای صعود کرده است که نه تنها هیچ مرجوعی ندارد بلکه حجم سفارشات آن به قدری زیاد است که پاسخگوی تمام آن سفارش‌ها نیست.

قربانیان رمز موفقیت خود را حال خوش و رضایت پدر و مادر عنوان کرد و گفت: زمانی که رضایت پدر و مادر و نیت خیرخواهی برای مردم وجود دارد همه سنگ‌ها از پیش پای برداشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت فراورده‌های زیتونی آیاتای تاکید کرد: امروز برند آیاتای تبدیل به برندی مقتدر، پرآوازه و معتبری شده است که توانایی رقابت با هر برندی را دارد و آینده‌ای روشن در انتظار آن خواهد بود.

338311