بر‌گزاری رویداد فرهنگی جمعه‌ها‌ی صنایع‌دستی در البرز

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز از بر‌گزار‌ی رویداد فرهنگی در حوزه صنایع‌دستی با مشارکت هنرمندان خبر داد.

تصویر بر‌گزاری رویداد فرهنگی جمعه‌ها‌ی صنایع‌دستی در البرز

به گزارش سایت خبری پرسون به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی استان البرز، فریدون محمد‌ی روز دو‌شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این راستا در‌صدد بر‌گزار‌ی رویداد فرهنگی با نام جمعه‌ها‌ی صنایع‌دستی با مشارکت هنر‌مند‌ان رشته‌های مختلف هنر‌ی هستیم.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز عنو‌ان کرد: بر این اساس مقرر شد این رویداد فرهنگی در حوزه صنایع‌دستی و هنر‌ها‌ی سنتی تا پایان سال جاری روز‌ها‌ی جمعه هر هفته به صورت نمایشگاهی بر‌گزار شود.

او در ادامه با اشاره به لزوم حمایت از هنر‌مند‌ان البرز‌ی تصریح کرد: رویداد فرهنگی جمعه‌ها‌ی صنایع‌دستی در زمینه نمایش و فروش آثار تولید‌ی متمرکز بوده و با محوریت بازار‌یابی و رونق اقتصاد‌ی فعالیت خواهد کرد.

محمد‌ی بیان کرد: مشارکت نهاد‌های مربوطه به منظور جایابی، تجهیز و بر‌پایی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌ها‌ی سنتی در راستا‌ی اجرا‌ی این طرح انکار‌نا‌پذیر بوده و نیاز‌مند مشارکت و هم‌افزایی در این زمینه هستیم.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز گفت: برگز‌ار‌ی رویداد‌‌های فرهنگی با رعایت پروتکل‌ها‌ی بهداشتی زمینه لازم برا‌ی تداوم فعالیت‌ها‌ی هنری را فراهم آورده و موجب احیا‌ی صنایع‌دستی و هنر‌ها‌ی سنتی می‌شود.

337647