ممنوعیت صرافی Bithumb برای معامله گران خارجی که موفق به تایید هویت نشوند

صرافی کریپتو کره جنوبی، Bithumb، اعلام کرد که دسترسی خارجیانی را که نمی توانند هویت خود را از طریق تلفن همراه تأیید کنند، ممنوع می کند. 

تصویر ممنوعیت صرافی Bithumb برای معامله گران خارجی که موفق به تایید هویت نشوند

به گزارش سایت خبری پرسون، این تصمیم در شرایطی اتخاذ می شود که این پلت فرم معاملاتی مطابق با مقررات به روز شده کشور در اواخر این ماه عمل می کند.

صرافی کره ای Bithumb آماده ثبت نام تحت قوانین جدید است

اتباع خارجی که از تأیید هویت تلفن همراه خود استفاده نمی کنند، نمی توانند از خدمات ارائه شده توسط Bithumb، یکی از چهار صرافی رمزارز کره جنوبی استفاده کنند. این پلتفرم این هفته در حالی که آماده می شود تا از قوانین جدید و دقیق تر برای بخش رمزارز کره تا 24 سپتامبر(2مهر) پیروی کند، این موضوع را اعلام کرد.

قانون تجدید نظر شده Special Funds کشور از 25 مارس(5فروردین) اجرایی شد و پس از یک دوره مهلت شش ماهه اجرایی می شود. برای ثبت نام در صرافی های رمزارز داخلی باید در واحد اطلاعات مالی (FIU) تحت کمیسیون خدمات مالی (FSC) ثبت نام کرد. آنها همچنین باید در اجرای سیستم حسابهایی با نام واقعی با بانکهای محلی همکاری کنند.

اگرچه اخطار Bithumb در 1 سپتامبر(10شهریور) خطاب به “خارجیانی که بیرون از کشور زندگی می کنند” است، اما همچنین بیان می کند که اتباع خارجی “مقیم کره” که نمی توانند هویت خود را از طریق تلفن های همراه تأیید کنند، نمی توانند از این پلت فرم استفاده کنند. بر اساس گزارش Korea Herald در این مورد، معامله گران باید این روش را از طریق “تلفن های همراه کره ای” و “صرف نظر از محل زندگی آنها” انجام دهند. این نشریه همچنین خاطرنشان می کند که Bithumb قبلاً آشنا کردن خارجیان بدون کارت هویتی اتباع بیگانه با خدمات خود را متوقف کرده است.

این صرافی در ادامه به کاربران تحت تاثیر قرار گرفته بدون تعیین کردن تاریخی خاص، هشدار داد که باید دارایی های خود را برداشت کنند. بر اساس این اطلاعیه خدمات “تا سال 2021 (هنگامی که تأیید هویت مشتری اجباری می شود) خاتمه می یابد.” پلتفرم معاملاتی وعده داد که “هنگامی که تأیید هویت مشتری اجباری است و تغییرات خط مشی اعمال می شود” دوباره به کاربران اطلاع می دهد.

روزنامه انگلیسی زبان کره ای به نقل از یکی از مقامات Bithumb گفت که این شرکت آخرین مراحل را قبل از درخواست برای ثبت نام در واحد اطلاعات مالی، اصلی ترین نهاد مبارزه با پولشویی کره جنوبی انجام می دهد. در ماه جولای(تیر)، Bithumb قراردادهای علامت تجاری خود را با دو پلتفرم معاملات رمزارز که در خارج از کشور با نام تجاری خود فعالیت می کنند ، فسخ کرد.

روز جمعه، بزرگترین صرافی دارایی های دیجیتال کشور، Upbit، اولین پلتفرمی بود که در FIU ثبت نام کرد. این روزنامه افزود، Bithumb ،Coinone و Korbit در تلاش هستند تا راه حلی برای «قانون سفر» ارائه دهند تا یکی دیگر از الزامات قانونی جدید را برآورده کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:news.bitcoin

337169