فرماندار شهرستان رزن خبر داد:

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۱ پروژه در رزن


فرماندار شهرستان رزن گفت: ۸۱ پروژه با اعتباری افزون‌ بر ۴۵ میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
تصویر بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۱ پروژه در رزن

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، سید رضا سلامتی فرماندار شهرستان رزن در جمع خبرنگاران اظهار کرد : ۷۴ پروژه افتتاحیه با اعتباری افزون‌ بر ۳۸ میلیارد تومان و ۷ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در شهرستان رزن افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۶۰ نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد، افزود : پروژه‌های شاخص شهرستان رزن در حوزه بهداشت و درمان سبب ارائه خدمات رسانی بهتر از لحاظ کمی و کیفی به خصوص در شرایط بحرانی در حال حاضر شده است.


فرماندار شهرستان رزن گفت: در حوزه عمران و راه نیز پروژه‌های راه‌سازی و روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه‌خیز در کاهش تصادفات و توسعه اقتصادی شهرستان بسیار مؤثر بوده است.

سلامتی با اشاره به اینکه در سایر حوزه‌های عمرانی و اقتصادی نیز پروژه‌های شاخص باعث ایجاد اشتغال و رفاه بیشتر شهروندان می‌شود، افزود: میانگین عمر بهره‌برداری بر اساس نوع سازه متفاوت است.


فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه‌های اقصادی بیش از حوزه عمرانی فعال بوده است، یادآور شد: در حوزه اقتصادی حدود ۹۰ درصد سرمایه‌گذاری‌ها توسط بخش خصوصی صورت گرفته است، همچنین تسهیلات ارائه شده توسط دولت به سرمایه‌گذاران نیز در کنار آورده متقاصیان در این امر بی‌تأثیر نبوده است.

335125